
Lees verder
Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes.
Meer over Floris HülsmannMet een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?
In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.
Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen.
naamgeving merknamen bedrijfsnamen branding marketing creativiteit ondernemen onderscheidend vermogen merkidentiteit naamsbekendheid naamcreatie doelgroepbepaling merkwaarde positionering ondernemerschap merkstrategie woordvorming communicatie klantgerichtheid taglines merkregistratie concurrentieanalyse domeinnamen vindbaarheid huisstijl naamanalyse brainstormen elevatorpitch associaties merkassociaties onderscheiding acroniemen woordspelingen woordcreatie taal logo-ontwerp handelsnamen zzp naamgenese mond-tot-mondreclame startups merkbescherming alliteratie alternatieve spelling assonantie namenbureau merkverhaal internationale naamgeving lokale marketing kamer van koophandel aptoniemen kiki-bouba-effect creatief denken merkarchitectuur woordenboek taalspel etymologie
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books