Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 24% korting

Verkopen als tweede beroep

Klantgericht verkopen voor zakelijke professionals

Paperback Nederlands 2019 9789461263025
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
23,50
17,95
VOORDEEL - 24% korting

Samenvatting

Als professional wil je graag je diensten verkopen, maar wel op een stijlvolle manier. Hoe pak je dat aan?

Combineer het beste van beide werelden. Profileer jezelf met inhoudelijke kennis, maar gebruik ook de beproefde methoden en technieken van ervaren verkopers. Leg uit wat jou onderscheidt van anderen, vertel wat jij concreet kunt betekenen voor de klant en durf hem om de opdracht te vragen.

Salesdeskundige Werner Hoenders heeft talloze experts geleerd hoe zij zichzelf op de kaart kunnen zetten. Met praktische adviezen en herkenbare cases laat hij zien hoe iedereen meer, leukere of betere opdrachten kan krijgen.

Specificaties

ISBN13:9789461263025
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:208
Druk:1
Verschijningsdatum:8-2-2019
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Expertrecensies (1)

Verkopen als tweede beroep - 'Aanrader'
Emiel Mulder | 15 april 2019
Het verkopen van een product of dienst wordt steeds lastiger. De concurrentie neemt toe en ontwikkelingen op en buiten de markt zorgen ervoor dat je moet ‘vechten’ voor je klanten.
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
6 stemmen
5
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Verkopen als tweede beroep
Werner Hoenders 14 februari 2019 In 2003 begon ik als communicatietrainer. Voor mijn nieuwe baan werd ik vaak ingezet als verkoper, maar ergens jeukte het. Ik voelde me geen verkoper. Ik zag veel gladde rakkers met opdringerige verkooppraatjes en daar herkende ik mijzelf totaal niet in.

Over Werner Hoenders

Werner Hoenders van Hoenders Training & Coaching verzorgt trainingen, workshops, presentaties en lezingen. Hoenders trainde al meer dan tienduizend professionals van ruim vijfhonderd ondernemingen.

Andere boeken door Werner Hoenders

Inhoudsopgave

Voorwoord: Dit is geen boek voor verkopers
Inleiding: De accountmanager is dood. Lang leve de professional!

1. Stel doelen
2. Bepaal je doelgroep
3. Ga netwerken
4. Bel voor een afspraak
5. Bereid je gesprek goed voor
6. Stel de juiste vragen
7. Luister
8. Doe een goed aanbod
9. Maak een offerte
10. Onderhandel

Tot slot: Vraag om feedback

Dank
Bijlage
Koopmotieven

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verkopen als tweede beroep