
Lees verder
Nienke Bloem wordt ook wel dé CX-expert van Nederland genoemd. Nienke was verantwoordelijk voor CX bij KPN en is sinds vijf jaar een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer als het gaat over klantbeleving.
Meer over de auteursTransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!
De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met Customer Experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over Customer Experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt.
Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld!
klantgerichtheid customer experience klantbeleving cx-management klantkompas cx-strategie customer journey klantreis cx-framework customer journey mapping organisatiecultuur verandermanagement net promoter score klantfeedback moments of truth touchpoints closed loop feedback voice of customer klantloyaliteit customer journey team klantarena cx-roadmap klantsafari klantpersona's business case metrics governance employee experience klantgericht leiderschap storytelling cx-volwassenheid stakeholdermanagement klantcultuur klantkennis customer satisfaction customer effort score experience rooms customer lifetime value klantenlab museum of cultural change