Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media Handboek Social Media Marketing
Handboek Social Media Marketing
Handboek Social Media Marketing
Patrick Petersen online strateeg, marketeer, bestsellerauteur en internetondernemer bij o.a. AtMost.nl. Meer over Patrick Petersen
Handboek Social Media Marketing - Derde herziene editie Justin van Lopik 10 february 2020 Sociale media zijn na de intreding van de algoritmische filters niet meer wat ze geweest zijn. Het is hard werken om in menig tijdlijn te verschijnen. Ook de doelgerichte creatie van engagement vergt een professionele aanpak. Lees het volledige artikel
Patrick Petersen

Handboek Social Media Marketing

Social media, social selling en social business

Paperback Nederlands 2020 9789463561631
49 beoordelingen
Verkooppositie 259626 dagen in de top 100
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
39,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Social media hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt de lezer een strategie voor social media te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.

Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Nationale Nederlanden en vele anderen.

Specificaties

ISBN13:9789463561631
Trefwoorden:consumentengedrag, online marketing, social media
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:400
Uitgever:Van Duuren Media
Druk:3
Verschijningsdatum:26-2-2020
Hoofdrubriek:Internet en social media

Expertrecensies (2)

Handboek Social Media Marketing - 'Praktisch en compleet'
Mylene Bouwman | 15 mei 2020
Hoe zet je social media op de juiste manier in? Welk kanaal past het best bij je bedrijf? En hoe zorg je ervoor dat het niet alleen tijd kost, maar ook het gewenste resultaat oplevert? Kortom: wat zijn de ins en outs van social media, social selling en social business op dit moment?Lees verder
Handboek Social Marketing & Business
Rein Hof | 10 oktober 2016
Ik kan niet anders zeggen: Patrick Petersen did it again! Daar bedoel ik mee, een herdruk uitbrengen die eigenlijk de benaming herdruk niet mag dragen. Want het Handboek Social Marketing en Business, is nagenoeg een nieuwe uitgave geworden. Natuurlijk.Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
49 stemmen
37
3
1
3
5
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

preview
Handboek Social Media Marketing - Derde herziene editie
Patrick Petersen 10 februari 2020 Sociale media zijn na de intreding van de algoritmische filters niet meer wat ze geweest zijn. Het is hard werken om in menig tijdlijn te verschijnen. Ook de doelgerichte creatie van engagement vergt een professionele aanpak.
Artikel lezen
interview
Patrick Petersen: ‘Ben je bereid om na 18.00 uur nog een appje te sturen?’
Aurora Peters 28 oktober 2016 Online strateeg Patrick Petersen (@Onlinemarketeer) heeft een nieuw boek uit: het Handboek Social Marketing & Business. Een crossmediaal werk met cases, onderzoeken, inzichten van experts en een aanvullende website met extra materiaal. Een goede reden om eens met deze ‘social media addict’ in gesprek te gaan over social marketing.
Artikel lezen
preview
Preview - Handboek Social Marketing & Business - Social Media, Social Selling en Social Business
Patrick Petersen 16 augustus 2016 Het Handboek Social Marketing & Business belooft de lezer een social media strategie te helpen ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Een preview.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Patrick Petersen

Patrick Petersen RDM MA MSc is senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht. Extra masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement en de moderne contentstrategie. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer.

Andere boeken door Patrick Petersen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. Sociologie, deeleconomie en sociale media
2. De transitie van social business naar social selling
3. De social media strategie
4. Engagement, likeability en social influence
5. Social media campagnes
6. Social media en contentmarketing
7. Social media analyse en tools
8. Social media plan

Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Succes met Scrum
    Wouter Tengeler
    Succes met Scrum
    € 36,99
  • Psychologie - De essentie
    Philip Zimbardo
    Psychologie - De essentie
    € 45,95
  • Management accounting: berekenen, beslissen, beheersen
    Wim Koetzier
    Management accounting: berekenen, beslissen, beheersen
    € 96,95
  • Basisboek Sales
    Robin van der Werf
    Basisboek Sales
    € 59,95
  • Handboek zakelijk Engels
    Andrew Baxter
    Handboek zakelijk Engels
    € 39,95
  • Vraagbaak Nederlands
    Eric Tiggeler
    Vraagbaak Nederlands
    € 37,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek Social Media Marketing

        Handboek Social Media Marketing
        Patrick Petersen
        /