Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis
Paperback Nederlands 2020 1e druk 9789464056860Samenvatting
De coronacrisis hakte er wereldwijd stevig in. Ondernemen en verkopen zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen. Hoe ga je in het "nieuwe normaal" om met klanten en hoe kan jij hen helpen om weer overeind te geraken? Op welke manier kan je jezelf blijven onderscheiden van jouw concurrenten?
Want hier draait het om: waarde en vertrouwen vormen de absolute basis zoals nooit tevoren. Klant helpen kopen, in plaats van te verkopen. Hechte banden en relaties smeden en inzetten op hedendaagse tools. 'Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis' is een vlot geschreven boek over hoe jij als ondernemer of verkoper sterker uit de coronacrisis kan komen.
Dit boek staat vol Tips & Tricks rond wat vandaag écht belangrijk is geworden: focus op de klant en hoe jij hem kan helpen om opnieuw succesvol te worden. Ontwikkel jouw "winnaar" mindset en zorg ervoor dat jij je nooit meer zorgen hoeft te maken dat klanten bij je weg willen, en dat je nooit meer hoeft te onderhandelen over de prijs.
Gegarandeerd.
Trefwoorden
ondernemen verkopen coronacrisis klantgerichtheid waardecreatie ondernemerschap klantrelaties vertrouwen nieuwe normaal verkooptechnieken mindset concurrentie klantgericht verkopen crisis sales hedendaagse tools retail klantenbinding economisch herstel b2c zelfstandige prijsonderhandeling bedrijfscontinuïteit
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan