Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Formats - De next step in contentmarketing
Formats - De next step in contentmarketing
Formats - De next step in contentmarketing
Aart Lensink Aart Lensink is oprichter van LVB Content Marketing, het bureau dat de laatste tien jaar veel prijswinnende strategieën voor merken heeft bedacht en uitgevoerd. Meer over Aart Lensink
Preview - Formats - The next step in contentmarketing Justin van Lopik 13 july 2015 In Aart Lensinks Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van content in de vorm van formats. Maar wat zijn dat eigenlijk, formats? Lensink geeft in deze preview op zijn nieuwe boek antwoord op deze vraag en geeft aan wat de voordelen zijn. Lees het volledige artikel
Aart Lensink

Formats - De next step in contentmarketing

101 Succesvolle formats

Paperback Nederlands 2015 9789491560682
19 beoordelingen
Verkooppositie 304952 dagen in de top 100
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
29,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

In ‘Formats, de next step in contentmarketing’ neemt Aart Lensink de lezer (marketeers, contentmakers, tv-makers, YouTubers en wellicht zelfs reclamemakers) mee in de wereld van gewenste content in de vorm van formats.

Wat campagnes zijn voor reclamemakers, zijn formats voor contentmakers. Formats zijn niet alleen tv-formats. Het zijn ook herkenbare rubrieken in tijdschriften, kranten op blogs en in de vorm van YouTube-series. Is de content herkenbaar, uniek en seriematig? Dan is het een format.

Wat maakt een format een format? En wat maakt een format een succesvol format? In dit boek staan meer dan honderd voorbeelden van formats. De beste formatontwikkelaars komen aan het woord en delen kun kunsten. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Formats die hard nodig zijn, omdat ze binnen de contentstrategie van merken zorgen voor meer orde, meer structuur en minder los zand.

Specificaties

ISBN13:9789491560682
Trefwoorden:merken, contentmarketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:Boom Uitgevers Amsterdam
Druk:1
Verschijningsdatum:4-9-2015
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Formats - De next step in contentmarketing
Kristel Beerling | 27 januari 2016
Wat campagnes zijn voor reclamemakers, zijn formats voor contentmakers, stelt Aart Lensink, directeur van LVB Networks. Binnen contentstrategie bieden formats namelijk houvast, orde en structuur. In zijn boek Formats, de next step in contentmarketing legt Lensink onder andere aan de hand van 101 praktijkvoorbeelden uit waarom sommige formats zo succesvol zijn.Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
19 stemmen
15
3
1
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Preview - Formats - The next step in contentmarketing
Aart Lensink 13 juli 2015 In Aart Lensinks Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Maar wat zijn dat eigenlijk, formats? Lensink geeft in deze preview op zijn nieuwe boek antwoord op deze vraag en geeft aan wat de voordelen zijn.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Aart Lensink

Aart Lensink is oprichter van LVB Content Marketing, het bureau dat de laatste tien jaar veel prijswinnende strategieën voor merken heeft bedacht en uitgevoerd. Vanuit een journalistieke achtergrond heeft hij zich in de loop der jaren breed ontwikkeld in de wereld van media en marketing. Eerder schreef hij 'Aan de slag met contentmarketing' en 'Formats, de next step in contentmarketing'. In 2018 werd hij uitgeroepen tot Contentmarketeer van het jaar.

Andere boeken door Aart Lensink

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Waarom dit boek?
Voorwoord

Blok 1: Een format, wat is dat?
-Nederland formatland
-Formats op tv
-Wat is een format?
-Internationale handel in contentformats
-Oerformats

Blok 2: Contentmarketing sinds 2008. Waar staan we?
-Contentmarketing, waar staan we?
-Waarom contentmarketing?
-Het succes van formats binnen contentmarketing
-Hoe verhoudt storytelling zich tot het ontwikkelen van formats?
-Stop met doelloos bloggen
-Waarom corporate communicatie steeds de contentboot mist
-Het format in het Grote Plasje

Blok 3: Aan de slag met formats
-Aan de slag met formats
-Stap 1: Het begin: begin bij het begin
-Stap 2: ‘Iets met…’Bepaal het thema, jouw domein
-Stap 3: Doe je huiswerk, doe research
-Stap 4: Bepaal de vorm, check de oerformats
-Stap 5: Bepaal ‘Het zinnetje in de gids’
-Stap 6: Ga proefdraaien: maak een pilot
-Stap 7: Onderzoek of het format lang mee kan
-Stap 8: check of je format via meerdere platforms gedistribueerd kan worden
-En nu?

Blok 4: Leren van bekende formatontwikkelaars
-Marc Dik – Skyhigh TV
-Jeroen Koopman – NewBeTV
-Roy Aalderink – Strix Television
-Jossine Modderman – LINDAnieuws en LINDA.TV

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Aan de slag met contentmarketing
    Aart Lensink
    Aan de slag met contentmarketing
    € 31,95
  • Merken bouwen met content
    Aart Lensink
    Merken bouwen met content
    € 23,50
  • Bingemarketing
    Carlijn Postma
    Bingemarketing
    € 23,95
  • Handboek jeugdbeleid en jeugdhulp
    Rene Clarijs
    Handboek jeugdbeleid en jeugdhulp
    € 36,00
  • Absolute Java, Global Edition
    Walter Savitch
    Absolute Java, Global Edition
    € 81,44
  • Het hulpverlenend gesprek
    Jan Verhulst
    Het hulpverlenend gesprek
    € 36,50

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Formats - De next step in contentmarketing

        Formats - De next step in contentmarketing
        Aart Lensink
        /