Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 66% korting
,

E-marketing to Go! Nederlandse editie

Paperback Nederlands 2016 2e druk 9789491838422
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
34,95
11,95
VOORDEEL - 66% korting

Samenvatting

Een boek over eMarketing, is dat nog wel nodig in dit online tijdperk?

Via Google is toch alles met een simpele zoekopdracht terug te vinden; wat kan een boek daar nog aan toevoegen? Het meeste van wat in dit boek staat is inderdaad ook wel ergens online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale ontwikkelingen geeft een boek zoals dit structuur en overzicht. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel bijzaken te worden afgeleid.

Dit boek biedt daarmee alle praktische en direct toepasbare kennis die nodig is om de inzet van online marketing in een commerciële context te kunnen beoordelen. Het geeft een introductie in de belangrijkste aspecten van dit zich snel ontwikkelende vakgebied, zoals search engine marketing, website planning, metrics en monitoring, online promotie, prijsstelling en e-marketing planning.

De lezer wordt hiermee grondig ingeleid in online marketing en kan na bestudering van dit boek de belangrijkste concepten en onderwerpen van dit vakgebied benoemen en op waarde schatten. Door middel van vele recente voorbeelden wordt het besprokene direct aan de hand van praktijksituaties duidelijk gemaakt. Auteurs: Corné Dijkmans en Jeroen Vinkesteijn

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789491838422
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:262
Druk:2
Verschijningsdatum:19-12-2016
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        E-marketing to Go! Nederlandse editie