E-marketing to Go! Nederlandse editie
Paperback Nederlands 2016 2e druk 9789491838422Samenvatting
Een boek over eMarketing, is dat nog wel nodig in dit online tijdperk?
Via Google is toch alles met een simpele zoekopdracht terug te vinden; wat kan een boek daar nog aan toevoegen? Het meeste van wat in dit boek staat is inderdaad ook wel ergens online beschikbaar, maar juist in deze tijd van snelle digitale ontwikkelingen geeft een boek zoals dit structuur en overzicht. Het onderscheidt de hoofd- van de bijzaken in één overzichtelijk geheel, zonder door te veel bijzaken te worden afgeleid.
Dit boek biedt daarmee alle praktische en direct toepasbare kennis die nodig is om de inzet van online marketing in een commerciële context te kunnen beoordelen. Het geeft een introductie in de belangrijkste aspecten van dit zich snel ontwikkelende vakgebied, zoals search engine marketing, website planning, metrics en monitoring, online promotie, prijsstelling en e-marketing planning.
De lezer wordt hiermee grondig ingeleid in online marketing en kan na bestudering van dit boek de belangrijkste concepten en onderwerpen van dit vakgebied benoemen en op waarde schatten. Door middel van vele recente voorbeelden wordt het besprokene direct aan de hand van praktijksituaties duidelijk gemaakt. Auteurs: Corné Dijkmans en Jeroen Vinkesteijn
Trefwoorden
e-marketing internetmarketing marketing search engine marketing online marketing website planning metrics monitoring e-marketing planning online promotie prijsstelling digitale strategie seo social media online zichtbaarheid conversie optimalisatie marketingcommunicatie klantenwerving klantenbinding internet digitale marketing online adverteren data-analyse content marketing marketing automation mobile marketing customer journey webanalytics email marketing e-commerce
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan