Ontdek PCM
Maak contact met het beste in jezelf en anderen
Paperback Nederlands 2024 10e druk 9789492595744Samenvatting
Hoe ontstaan misverstanden en hoe voorkom je ze? Wat motiveert ons? Hoe krijg je meer begrip voor de ander? Kun je het echt ombuigen wanneer iets tussen jou en een ander niet lekker loopt? Hoe kun je als manager, vriend of ouder jouw relaties met anderen verbeteren?
Het Process Communication Model® (PCM) geeft antwoord op al deze vragen. In dit boek ontdek je dat PCM een verbazingwekkend effectief hulpmiddel is bij jouw dagelijkse communicatie en een krachtige manier om het gedrag van jezelf en anderen beter te begrijpen.
Het Process Communication Model® (PCM) is ontwikkeld door Dr. Taibi Kahler en is een van de meest vooraanstaande communicatiemethodes gebaseerd op observaties van menselijk gedrag. PCM stelt ons in staat het 'hoe en waarom' van communicatie begrijpen. Waar je ook werkt of leeft.
Dit boek is oorspronkelijk geschreven in het Frans en Engels door Jérôme Lefeuvre, Certifying PCM Mastertrainer en gespecialiseerd in emotionele intelligentie.
Trefwoorden
communicatie process communication model persoonlijkheidstypen communiceren persoonlijke ontwikkeling persoonlijke effectiviteit misverstanden communicatiekanalen stress miscommunicatie psychologische behoeften relaties verbeteren gedragsanalyse emotionele intelligentie contact maken percepties persoonlijkheidsstructuur coaching drivers zelfinzicht menselijk gedrag motivatie persoonlijke groei managementstijlen persoonlijkheidsaspecten management leidinggeven process-faalpatronen teambuilding faalmechanismen
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan