Michel Rijnberg heeft ruim 25 jaar ervaring in beurzen, marketing, stands en standbouw. Hij is altijd nieuwsgierig geweest en wat nou precies de succesfactoren zijn van het deelnemen aan beurzen.
Meer over Michel RijnbergScoren met je beursdeelname
Hoe je véél meer klanten en omzet haalt uit jouw beurs
Gebonden Nederlands 2019 1e druk 9789492723758Samenvatting
Waarom lukt het lang niet alle exposanten om met hun beursdeelname genoeg klanten binnen te halen? Ze hebben veel geld uitgegeven aan standhuur, standbouw, inzet van mensen en bijkomende kosten, maar ze halen er niet uit wat erin zit. Ze laten klanten en omzet liggen.
In dit boek leren exposanten onder andere:
- Hoe ze ervoor zorgen dat hun beursstand wordt gezien, de bezoeker aan het denken zet en interesse opwekt.
- Hoe ze ervoor zorgen met hun beursstand de juiste doelgroep aan te spreken en aan te trekken.
- Hoe ze de drempel kunnen verlagen om met deze bezoekers in gesprek te komen.
- Waaraan een goede beurscommunicatie en een scherpe ‘key exhibition message’ moet voldoen.
- Hoe je met slimme preshow- en aftershowmarketing nóg meer klanten binnenhaalt en het succes van de beursdeelname verder vergroot.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. Inschrijven en hoe je de beste plek krijgt
3. De onmisbare STIC-factor van iedere stand
4. Zo krijgt jouw stand wél de STIC-factor
5. Stands en standbouw: zo bouw je een bull's eye-beursstand
6. Preshowmarketing - zo scoor je al leads voordat de beurs begint
7. Tijdens de beursvloer - zo maak je het verschil dat zorgt voor meer klanten
8. Aftershowmarketing
9. Beurzen in het buitenland; hier moet je op letten
10. Extra: checklists en downloads
11. Samenwerken?
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan