Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The future of shopping - Waar iedereen retailer is

Ingenaaid Nederlands 2021 9789492873064
10
Voormalig top 10Totaal 19 dagen
Verkooppositie 2795Hoogste positie: 8
Nog niet verschenen, verschijningsdatum onbekend
29,99

Samenvatting

Winnaar Managementboek van het Jaar 2018.

Specificaties

ISBN13:9789492873064
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:274
Druk:2
Verschijningsdatum:20-9-2021
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (6)

Richard Lannoye | 28 januari 2019
In 2017 verscheen het opzienbarende boek ‘The future of shopping’ van J. Snoecks en Pauline Neerman; beiden al jarenlang experts in de retail. De reden voor het schrijven van dit boek is volgens de auteurs ‘om de retailers weer beter aansluiting te laten krijgen met de consument van vandaag en morgen’.Lees verder
The Future of Shopping - 'Grote verdienste van de auteurs'
Rupert Parker Brady | 11 juni 2018
Retail staat niet op de drempel van een tijdperk, we zitten midden in het oog van de storm. De ‘toekomst' vormt geen bedreiging, maar een alibi om het op beter aan te pakken. Dat bewijzen Pauline Neerman en Jorg Snoeck met The Future of Shopping.Lees verder
The Future of Shopping - 'Een indrukwekkend boek'
Ger van den Buijs | 21 februari 2018
The future of shopping is een indrukwekkend boek. De auteurs zetten de toekomst van retail in de context van de veranderende maatschappij en technologie. Een alomvattende visie die goed is onderbouwd met data en voorbeelden. Dit boek is zeker een aanrader, ook voor mensen die al veel weten over retail.Lees verder
The future of shopping - 'Must read'
Rob van Nes | 5 februari 2018
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, als je werkzaam bent in retail, dan is The future of shopping van Jorg Snoeck en Pauline Neerman een ‘must read. Maar wel nu, niet mee wachten. The future of shopping geeft een brede en diepe inkijk in de ontwikkelingen in retail, zowel in Nederland en België als wereldwijd, met daarin een accent op de ontwikkelingen in de Verenigde Staten.Lees verder
The future of shopping - 'Inzichten in hoe de retail zich gaat ontwikkelen'
Eric van Arendonk RM | 31 januari 2018
De subtitel van The future of shopping luidt ‘waar iedereen een retailer is’. Is het nu een boek over de toekomst van retail of gaat het feitelijk om shopgedrag? Het laatste is het geval. The future of shopping geeft antwoord op de vraag hoe het koopgedrag zich ontwikkelt in de context van de technologische ontwikkelingen en welke mogelijkheden dit zal gaan bieden.Lees verder
The future of shopping - 'Aanrader!'
Fred Rutgers | 5 januari 2018
The future of shopping, waar iedereen retailer is, geschreven door Jorg Snoeck en Pauline Neerman Heeft mij weer de nodige inspiratie voor het nieuwe jaar opgeleverd. De auteurs leggen een heldere en volgens mij ook zeer realistische visie neer op wat ons de komende jaren te wachten staat in de retail.Lees verder
Alle expertrecensies (6)

Interviews en artikelen (11)

nieuws
Jury Managementboek van het Jaar 2019 bekend!
Justin van Lopik 10 juli 2018 De jury voor de verkiezing van het Managementboek van het Jaar is bekend. Zes professionals met hart voor managementboeken. Hun namen, en hun achtergronden, leest u na de breek.
nieuws
Jorg Snoeck: ‘Winkel wordt belevingsplaats’
Peter Spijker 6 juli 2018 Bij een presentatie van The future of shopping op 28 juni in boekhandel Scheltema te Amsterdam schetste Jorg Snoeck met enkele trefwoorden de moderne consument: multicultureel, grijs, geëmancipeerd en gewapend met internet. Wouter Kolk, ceo AH, maakte van de gelegenheid gebruik om te verklappen dat zijn XL-filialen kleiner gaan worden.
column
The Future of Shopping ligt in het menselijk gelaat
Jorg Snoeck 26 juni 2018 Winkeliers staan vandaag voor een keuze: moeten ze creatiever omspringen met hun winkels? Of moeten ze de deuren sluiten.
column
Een half jaar The Future of Shopping - Het boek komt tot leven
Pauline Neerman 18 mei 2018 De grote veranderingen in retail begrijpelijk maken, dat is onze missie geweest toen we aan de slag gingen met The Future of Shopping.
column
Redactioneel - Authentiek
Pierre Pieterse 15 mei 2018 Na urenlang in de regen te hebben gelopen en voor de zoveelste keer voor een gesloten deur te staan, besloten we nu maar even te kloppen. Na enige tijd ging boven een raampje open van waaruit een morsige dame ons toeriep dat ze gesloten waren.
interview
Verslag 15e Managementboekengala
Ger Post 15 mei 2018 Grote namen in de retailwereld hadden het boek The future of shopping al aangeprezen – en er mede voor gezorgd dat het een groot, internationaal publiek krijgt. De jury van het Managementboek van het Jaar 2018 sluit zich daarbij aan: ‘Het is een boek dat actueel is voor overheid, onderwijs en ondernemingen.’
nieuws
The Future of Shopping Managementboek van het jaar 2018
Ger Post 23 april 2018 Grote namen in de retailwereld hadden het boek The future of shopping al aangeprezen – en mede voor gezorgd dat het een groot, internationaal publiek krijgt. De jury van het ‘Managementboek van het jaar 2018’ sluit zich daarbij aan: ‘Het is een boek dat actueel is voor overheid, onderwijs en ondernemingen.’
nieuws
Managementboek van het Jaar 2018: The future of shopping - Woord van de jury
Daniëlle de Jonge 20 april 2018 De winnaar is bekend! Het is een boek waarvan wij als jury met recht zeggen: dit moet elke manager lezen. Na bijna een jaar vol lezen, beoordelen, discussiëren en keuzes maken zijn we er uit.
nieuws
Shortlist Managementboek van het Jaar 2018 - Woord van de jury
Daniëlle de Jonge 27 maart 2018 Uit 54 bijzonder goede boeken de vijf exemplaren kiezen die daar nog met kop en schouders boven uit steken. Een pittige klus waar we als jury vol energie indoken.
interview
Jorg Snoeck: ‘Winkel wordt een belevingscentrum’
Ronald Buitenhuis 10 januari 2018 De winkelstraat is niet dood, ook niet in 2025, maar zal wel veranderen. Niet langer zeulen met tassen, maar de boodschappen liggen al in een kluis in de parkeergarage als de shopper naar huis gaat. Of de boodschappen worden al geleverd op basis van aankooppatronen, zonder dat u ze besteld heeft. Meer pop-up stores en digitale noviteiten om de klant te helpen bij een aankoop. Welkom in The future of shopping, het nieuwe boek van Jorg Snoeck en Pauline Neerman van nieuwssite RetailDetail.
preview
The future of shopping - Waar iedereen retailer is
Pauline Neerman 6 december 2017 Waarom gingen Mexx en vele anderen ten onder, wat bezielt Amazon in godsnaam en kunnen kleine handelaars morgen nog overleven? Vragen die worden gesteld in The future of shopping. Een preview.

Over Jorg Snoeck

Jorg Snoeck is oprichter van RetailDetail, het leidende communicatie- en netwerkplatform voor retail- en FMCG-professionals in de Benelux, en bezieler van het kenniscentrum Home of Retail, waar je het winkelen van de toekomst zelf kunt beleven.

Andere boeken door Jorg Snoeck

Over Pauline Neerman

Pauline Neerman is hoofdredacteur bij RetailDetail. Samen met Jorg Snoeck heeft ze als missie het gemeenschappelijk brein in de tumultueuze retailsector te vergroten, zodat meer mensen met liefde voor het vak kunnen (blijven) ondernemen.

Andere boeken door Pauline Neerman

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The future of shopping - Waar iedereen retailer is