Je boek als Ultiem Visitekaartje
Schrijf en publiceer zelf je boek in 100 dagen en wordt klantmagneet
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2019 1e druk 9789463282567Samenvatting
Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je boek! Want je boek op de markt brengen is een van de allerbeste (en leukste!) marketingstrategieën. Het is het ultieme visitekaartje om jezelf te positioneren als expert, waarmee je gemakkelijker meer en veel beter betalende klanten kunt aantrekken.
Als ervaren auteur en ondernemer toont Sandra Derksen in haar zesde boek op overtuigende manier aan hoe jij je boek in slechts 100 dagen zelf kunt schrijven en publiceren. Zelfs als je bijna geen budget hebt! Dit boek bevat tevens interviews met onder meer zes inspirerende en ondernemende auteurs.
DIT BOEK GEEFT ONDER MEER ANTWOORD OP VRAGEN ALS:
- Welke stappen moet je zetten om je boek te schrijven en zelf te publiceren?
- Hoe waarborg je dat je boek interessant genoeg is om het te kopen?
- Hoe bied je jouw kennis en inspiratie geordend en overzichtelijk aan?
- Hoe kun je slim je schrijftijd inplannen en hoe kun je sneller je boek schrijven?
- Wat komt er bij kijken om je boek zelf uit te geven?
- Hoe zit het met de kosten en verdiensten van je boek? (Sandra laat het je exact zien!)
- Hoe zou je al geld kunnen verdienen met je boek vóórdat het op de markt verschijnt? (Sandra toont je enkele van haar resultaten!)
- Hoe zet jij je boek in als klantmagneet?
"Sandra geeft je veel opties en mogelijkheden om het op een manier te doen die bij jóu past. Als schrijver, als entrepreneur, als mens. Ze helpt je om al je angsten en twijfels en "wie zit daar nou op te wachten" te tackelen. Ze laat je zien waar je boek allemaal toe kan leiden, wat het allemaal zichtbaar en mogelijk maakt.... Kortom ze heeft echt alles van cover tot cover voor je gecoverd." - LOU NIESTADT
Trefwoorden
boek schrijven zelf publiceren visitekaartje marketing expertstatus ondernemen isbn klantmagneet boekomslag schrijfproces redactie publishing on demand boektitel boekverkoop vormgeving doelgroep e-book waarde claimen prijsstrategie autoriteit blauwdruk boeklancering eigen beheer programmagericht werken schrijfmythes e-maillijst centraal boekhuis time management perfectionism 100-dagen plan
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
JE BOEK ALS ULTIEM VISITEKAARTJE
Inhoud
Voorwoord Lou Niestadt
Proloog
EEN EXTRA KADO
Hoofdstukken
1. Claim je waarheid
2. Waarom jouw boek het ultieme visitekaartje is
INTERVIEW: ANNE BUISKOOL
3. Een nuchter perspectief op hardnekkige schrijfmythes
4. Tips om slim met
INTERVIEW: ANGÉLIQUE MONBALLIEU
5. Makkelijke manieren om je boek te schrijven
6. Schrijf je boek voor jouw ideale publiek
INTERVIEW: JEANETTE HARMSEN
7. Breng structuur aan in wat je gaat schrijven
8. Tips voor bij het schrijven van je boek
INTERVIEW: KITTY VROMEN
9. Geef jouw boek de beste titel
10. Een cover die de aandacht trekt
11. Perfectioneren door te laten redigeren
INTERVIEW: SASKIA VAN DEN BOR
12. De vormgeving van het binnenwerk
13. Belangrijke vormen van uitgeven
INTERVIEW: JO-ANN SNEL
14. De kosten van het in eigen beheer uitgeven
15. Bepaal de juiste prijs van je boek
16. De verdiensten per boekverkoop
INTERVIEW: JEANET BATHOORN
17. De uitgeefkosten terug-verdienen vóór de lancering
18. Een feestelijke boeklancering
INTERVIEW: SOFIE VANHOUTTE
Bonushoofdstukken
19. Creëer een gratis weggever en bouw je e-maillijst op
20. Dankzij je boek high-end klanten aantrekken
Een serieuze volgende stap: jouw boek
Over Sandra Derksen
Gratis boekdelen
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan