Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Marketing Literatuurprijs 2015

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft 21 oktober de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt. Uit meer dan vijftig marketingboeken zijn elf boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015.

Pierre Pieterse | 29 oktober 2015

In willekeurige volgorde:

CEX Sells - Het inspiratieboek voor MerkWaardige Customer EXperiencesBeate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes
Online Brand Identity – Joris Merks-Benjaminsen
When digital becomes humanSteven Van Belleghem
Digitale marketingstrategie – Emile Lancee
Voodoo marketing - Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf
Kijken, kijken ... anders kopen – Cor Molenaar
Exponentiële organisaties – Salim Ismail, Yuri van Geest
Verbinden is het nieuwe verkopen – Roel Welsing
The Network Always Wins – Peter Hinssen
Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg – Kasper Klaarenbeek
Managing Private LabelsKoen de Jong

De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2015 is op 1 december bij de Beeckestijn Business School in Leusden. De aanleiding voor het introduceren van PIM Marketing Literatuurprijs 2015 is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandse marketing vakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en sales managers te brengen.

(Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) is een kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het beste Marketingland van Europa maken.)

Over Pierre Pieterse

Pierre Pieterse was tot februari 2022 hoofdredacteur van Managementboek Magazine.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden