Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Shortlist PIM Marketing Literatuurprijs 2013

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft dit jaar 13 boeken geselecteerd die in aanmerking komen voor de PIM Marketing Literatuurprijs. De longlist bestond uit meer dan 50 marketingboeken.

Justin van Lopik | 30 oktober 2013 | 1-2 minuten leestijd

De jury, bij monde van voorzitter Hans Molenaar, verklaart de lengte van de shortlist aan de hand van het mooie marketingboekenjaar dat 2012 was. Molenaar: ‘2012 is een heel goed boekenjaar. Het beste ooit sinds we de marketing literatuurprijs hebben ingesteld.’

De volgende boeken werden genomineerd:

Social Media Marketing

Sjef Kerkhofs, Robbert Gangadin

Digitale verleiding

Maurits Kaptein

Schizofrene marketing

Joris Merks

De Customer Delight Strategie

Jean-Pierre Thomassen

Klant in de driver's seat - Klantgedreven innoveren met cocreatie, crowdsourcing en communities

Sjors van Leeuwen

Briljante businessmodellen

J.Kemperman, J.Geelhoed, J. op 't Hoog

Reclame. Dood of levend

Fons van Dyck

The consumer consulting board

Insites Consulting

De verlichte merkdespoot

Piet Wulleman

KwaliTijd - De echte waarde van sociale media

Jaap Favier

Anatomie van de Verleiding - Neuromarketing succesvol toegepast

Paul Postma

Customer Profit Maxim

Wil Wurtz, Marcel Wiedenbrugge

Het succes van Internal Branding

Marc van Eck, Ellen Leenhouts, Linda Rutten

De winnaar wordt op 28 november 2013 bekendgemaakt.

Eerdere bekroningen waren er voor: Transformeren om te overleven van Herman Toch (2012), De C2B revolutie van Robert van Meer en Tim Meuleman (2011), De conversation manager van Steven van Belleghem (2010), Marketing aan de top van Ruud Frambach en Peter Leeflang (2009), Het merk mens van Fons van Dyck (2008) en in 2007 werd Trade marketing van Ron Cijs, Herwin van den Berg en Peter de Wolff gelauwerd.

Over Justin van Lopik
Justin van Lopik is eindredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden