Onderstaande boeken staan op alfabetische volgorde van de auteurs.
Boonstra - Manfred Bik
Dit boek is voortgekomen uit de fascinatie van de auteur voor Cor Boonstra. Boonstra gaf alle medewerking aan deze niet-biografie.
Management in Singularity - Tjeu Blommaert, Stephan van den Broek
Om de snelle verandering aan te kunnen moet het lineaire denken worden ingewisseld voor het exponentiële disruptieve denken
Handboek betekenisvol ondernemen - Kees Klomp, Stefan Wobben, Jesse Kleijer
Een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie.
Strategie = Executie - Jacques Pijl
Strategie-executie moet zowel exploitatie van het bestaande businessmodel als innovatie mogelijk maken.
Het innovatiedoolhof - Gijs van Wulfen
Met dit boek zet je de juiste stappen op het juiste moment in de juiste volgorde. Zo maak je zelf innovatie simpeler.
Bekijk alle vijf de boeken in ons overzicht.
Voor meer informatie over de verkiezing van het Managementboek van het Jaar kunt u terecht op managementboekvanhetjaar.nl.
Over Justin van Lopik
Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.