Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Loyalty.com

Customer relationship management in the new era of Internet marketing

Gebonden Engels 2000 9780071357753
Voormalig top 100Totaal 42 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Internetbedrijven als Amazon.com en eBay hebben de verwachtingen van de klant ingrijpend en definitief veranderd - zoals de winkelcentra dat ooit in de jaren '70 deden. Met kortingen, reductiebonnen en spaaracties komt u er niet meer. Nu zoveel keuzemogelijkheden simpel binnen toetsbereik zijn, heeft u totaal nieuwe vaardigheden nodig om uw klanten aan u te binden.
In 'Loyalty.com' wordt uiteengezet welke gevolgen de nieuwe technologie heeft voor marketeers van welke bedrijfstak dan ook. Daarbij krijgt u specifieke en eenvoudig toe te passen technieken aangereikt voor het ontwerpen en implementeren van kostenbewuste en resultaatgerichte strategieën voor Customer Relationship Management (CRM). Het boek bevat praktische uitleg over tal van geavanceerde technieken voor klantanalyse en relatievorming, op basis van de nieuwste technologische ontwikkelingen. Het maakt duidelijk hoe u klanten kunt bieden wat zij willen kopen in plaats van wat u aan hen wilt verkopen en hoe u op die wijze een groter klantaandeel verwerft in plaats van marktaandeel.
Uitvoerige praktijkvoorbeelden laten de strategieën zien van bedrijven die de mogelijkheden van klantinformatie effectief wisten te benutten, die onderzoek deden naar wat nu precies de redenen zijn waarom een klant trouw blijft, en die de klant dat vervolgens ook wisten te bieden. Bedrijven die in het internettijdperk een winstgevende relatie met de klant wisten op te bouwen - en nu tonen hoe dat moet.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780071357753
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:325
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:0

Expertrecensies (1)

recensie
Loyalty.com
Paul Postma | 25 juli 2000
Een lezer mag verwachten dat een schrijver over een onderwerp een nieuw licht laat schijnen, een iets andere invalshoek kiest dan gebruikelijk, het onderwerp simpeler, toegankelijker, wetenschappelijker of wat dan ook neerzet dan andere boeken. Aangegeven zou moeten kunnen worden wat dit boek toevoegt aan alles wat op dit terrein al bestaat.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Loyalty.com