Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Advertising Transformed

The new rules for the digital age

Paperback Engels 2014 1e druk 9780749471484
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen

Samenvatting

Merken, marketing en reclame staan onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In 'Advertising Transformed' biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming?

Specificaties

ISBN13:9780749471484
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:171
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
Verschijningsdatum:14-4-2014
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (2)

recensie
Reclame. Dood of levend
Eric van Arendonk | 27 maart 2014
‘Strategische antwoorden voor marketeers en managers’ luidt de ondertitel van het jongste boek van deze door mij gerespecteerde Vlaamse auteur. Zijn eerdere werken, waaronder het boek; ‘Het merk mens, consumenten grijpen de macht’ heb ik destijds met plezier gelezen en hebben me geïnspireerd. Dit nieuwe boek heeft in ieder geval een uitdagende titel.
Lees verder
recensie
Reclame. Dood of levend
Max Kohnstamm | 10 juni 2013
Fons van Dyck heeft zichzelf – bij het schrijven van Reclame: Dood of Levend – een ambitieus doel gesteld. Hij wil in zijn boek de volgende vragen beantwoorden: wat is de functie van reclame in de marketing van merken vandaag en wat is de impact van reclame op consumenten in een digitaal tijdperk? Je zou dus eigenlijk kunnen stellen dat de auteur in dit boek duidelijk wil maken wat 'la raison d' être' van reclame in dit digitale tijdperk nog is.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Interviews en artikelen (1)

interview
Shortlist 2014 - Een gesprek met Fons van Dyck
Ger Post 11 april 2014 In zijn baan als communicatiedeskundige kreeg Fons van Dyck vaak de vraag van marketeers en managers: moeten we nu investeren in reclame in ‘oude’ of ‘nieuwe’ media?

Over Fons van Dyck

Fons Van Dyck is doctor in de media en communicatiestudies. Hij doceert over strategieën voor merken aan de Vrije Universiteit Brussel Solvay Business School en staat aan het hoofd van Think BBDO, onderdeel van de wereldwijde communicatiegroep BBDO. Eerder verschenen zijn boeken Het merk mens: consumenten grijpen de macht (2008), De kracht van wit (2009), Reclame: dood of levend (2013) en De onsterfelijke onderneming (2019).

Andere boeken door Fons van Dyck

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Advertising Transformed