Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 60% korting

When Digital Becomes Human

The Transformation of Customer Relationships

Paperback Engels 2015 1e druk 9780749473235
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
43,35
10,95
VOORDEEL - 60% korting

Samenvatting

Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.

Steven Van Belleghem:
"De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.

Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.

Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?"

"De klant wil technologie omwille van de efficiëntie, maar tegelijk moet het contact met bedrijven meer menselijk zijn. Hoe omgaan met deze paradox is dé uitdaging van de customer service. When Digital Becomes Human geeft visie en inspiratie over de transformaties die noodzakelijk zijn." - Chris Van Doorslaer, CEO Cartamundi

"Iedereen wil digitaal. Ja, tegenwoordig ook CEO’s. Maar dat lukt maar als het authentiek is, als je een stuk van jezelf in jouw digitale communicatie steekt en als je zelf een beetje digitaal DNA aanneemt. De link tussen digitaal en menselijk wordt op unieke manier beschreven in dit boek. Een absolute must-read voor elke moderne CEO. En zeker voor ouderwetse!" - Marc Coucke, CEO Omega Pharma

"'When Digital Becomes Human' gaat verder dan de klassieke theorieën over klantgerichtheid en over de toekomst. Het prikkelt de hersenen en dwingt bedrijven om 10 stappen verder te gaan in hun relatie met de klant. Het is een inspirerende read voor elke manager die zijn relatie met zijn klanten ernstig neemt." - Wiebe Draijer, CEO Rabobank

Specificaties

ISBN13:9780749473235
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:195
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
Verschijningsdatum:3-4-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is een enthousiasteling op het gebied van klantbeleving! Zijn missie is om bedrijven te inspireren om meer klantgericht te worden. Steven gelooft in het combineren van gezond verstand, nieuwe technologieën, een empathische menselijke benadering, het spelen van het lange spel en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om keer op keer het hart en de zaken van klanten te winnen. Om zijn missie te bereiken, heeft hij 6 internationale bestsellers geschreven (>150.000 exemplaren verkocht); hij deelt nieuwe ideeën op zijn sociale kanalen (inclusief zijn YouTube-kanaal met meer dan 9 miljoen weergaven); hij geeft keynote-presentaties over de hele wereld (>1.500 keynotes in >45 landen) en zijn ideeën worden vaak gedeeld door media zoals Forbes, The Guardian, WARC. Steven vindt zijn inspiratie door bedrijven over de hele wereld te bezoeken. Hij is mede-oprichter van Nexxworks, een inspiratiebureau dat inspiratiereizen organiseert in alle uithoeken van de wereld om leidinggevenden te inspireren hun klantbeleving te verbeteren. Steven is ook een investeerder in bedrijven die gerelateerd zijn aan klantbeleving, zoals IO Digital en SparkX. Steven vult zijn ondernemersactiviteiten aan met zijn werk als parttime marketingprofessor aan de Vlerick Business School en als gastdocent aan de London Business School.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Inhoudsopgave

List of figures
List of tables
Acknowledgements
Foreword

Part 1: Introduction
1. The customer relationships of the future

Part 2: Digital Transformation
2. Digital first = customer first
3. A single digital ecosystem
4. From self-service to automation
5. Not ‘big data’, but ‘big relevance’

Part 3: The human transformation
6. The technology becomes human
7. Heartketing
8. The human touch
9. Crowd power

Conclusion
Notes

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        When Digital Becomes Human