Good Luck
Create the conditions for success in life and business
Gebonden Engels 2004 1e druk 9780787976071Samenvatting
'Good Luck' is een apart sprookje dat u een waardevolle les leert nl.: geluk komt niet naar u toe, het is aan u om de omstandigheden te creëren die u geluk brengen. De auteurs, twee toonaangevende marketingconsultants hebben een eenvoudig verhaal geschreven dat algemeen toepasbaar is en waar u unieke inspiratie uit kunt putten. Het verhaal gaat over twee oudere mannen, Max en Jim, die elkaar toevallig ontmoeten in Central Park vijftig jaar nadat zij elkaar als kinderen voor het laatst zagen.
Max is een man met een succesvol en geslaagd leven achter zich, bij Jim is helaas het tegenovergestelde van toepassing. Het geheim van het succes van Max ligt in een verhaal dat zijn grootvader hem lang geleden heeft verteld. Dit verhaal in een verhaal doet enigszins denken aan de klassieker 'The Alchemist' en laat zien hoe men kansen moet grijpen en succes kan behalen in het leven. Met het verrassende slot is de cirkel van 'Good Luck' rond, de lezer blijft geïnspireerd achter met de vele wijze lessen en de herinnering aan een boeiend verhaal.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Part Two: The Legend of the Magic Clover.
Part Three: Finding Good Luck Again.
Part Four: Some People Who Agree with Us.
Part Five: Decalogue, Moral of the Story, and New Origins of Good Luck.
Acknowledgments.
The Authors.
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan