Lees verder


Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago.
Meer over de auteursChaotics
The business of managing and marketing in the age of turbulence
Gebonden Engels 2009 9780814415214Samenvatting
Volgens Kotler en Caslione zijn er nieuwe tijden aangebroken, waarin intense turbulentie in de wereldeconomie zich steeds vaker zal voordoen.
Het bedrijfsleven moet zich voorbereiden en inspelen op deze turbulentie en chaos. Sterker nog, het moet een nieuwe mindset creëren om te kunnen overleven en winstgevend te blijven terwijl de omgeving voortdurend en soms heftig verandert.
'Chaotics' biedt revolutionair nieuwe marketing- en managementinstrumenten om bedrijven te helpen in deze nieuwe tijden overeind te blijven. Deze instrumenten stellen bedrijven in staat onder meer de omgevingsfactoren te analyseren, scenario's voor te bereiden, toekomstige kansen en bedreigingen te voorspellen, grote risico's te vermijden maar toch nieuwe producten te ontwikkelen, flexibiliteit in de balans in te bouwen en een verantwoorde prijsstelling te ontwikkelen.
Dit is een boek dat elke marketeer en elke manager moet lezen.
Specificaties
Expertrecensies (4)
Lees verder
Lees verder

Lees verder

Lees verder
Lezersrecensies
Geef uw waardering
Over Philip Kotler
Over John Caslione
Inhoudsopgave
Introduction
1. The world has entered a new economic stage: from normality to turbulence
2. Management's wrong responses to turbulence now become dangerous
3. The chaotics model: managing vulnerability and opportunity
4. Designing management systems for resilience
5. Designing marketing systems for resilience
6. Thriving in an age of turbulence: achieving business enterprise sustainability
Notes
Index
About the authors
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan