Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Moments of Impact

Gebonden Engels 2014 1e druk 9781451697629
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

In een snelveranderende wereld moeten leiders steeds vaker samenwerken om steeds ingewikkelder uitdagingen het hoofd te bieden. De standaardmethoden om deze uitdagingen tegemoet te treden voldoen echter niet meer. Meetings met een hoge informatiedichtheid en brainstormsessies voldoen domweg niet meer.

In dit boek krijgt u een nieuwe - en betere - methode aangereikt om uw strategische conversaties naar een hoger niveau te tillen.

Specificaties

ISBN13:9781451697629
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:264
Druk:1
Verschijningsdatum:22-5-2014
Hoofdrubriek:Verandermanagement

Expertrecensies (2)

recensie
Moments of Impact
Margreet Noordanus | 1 juli 2015
‘Moments of Impact - Hoe je strategische conversaties ontwerpt die verandering versnellen’ van Chris Ertel en Lisa Solomon is voor iedereen voor wie vergaderen een bezoeking is geworden. Het is voor alle managers die ervaren dat het niet opschiet met de besluitvorming. En het is voor iedereen die geen idee meer heeft hoe je ‘de saaie vergaderboel’ vlot moet trekken.
Lees verder
recensie
Moments of Impact
Marianne Eussen | 30 oktober 2014
‘Moments of impact’ is een boek met een missie: het uitroeien van zoveel mogelijk tijdrovende en energieslurpende strategiemeetings. De auteurs Chris Ertel en Lisa Kay Solomon geven u tools om er inspirerende en productieve strategieconversaties van te maken, die een blijvende indruk achterlaten.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Chris Ertel

Chris Ertel gaf zeventien jaar lang strategische conversaties vorm als adviseur van senior executives uit Amerika’s grootste ondernemingen, overheidsinstellingen en non-profitorganisaties. Ertel heeft een academische achtergrond. Hij woont in Berkeley (Californië) met zijn vrouw en dochter.

Andere boeken door Chris Ertel

Over Lisa Kay Solomon

Lisa Kay Solomon is faculteitslid MBA in Design Strategy Program aan het San Francisco California College of the Arts en partner van Business Models Inc. in de Verenigde Staten. Lisa Kay Solomon is oprichter van Innovation Studio en faculteitslid van het gerenommeerde MBA in Design Strategy Program aan het San Francisco California College of the Arts. Zij is partner van het Nederlandse consultancy bureau Business Models Inc. in de VS. Ze doceert aan vooraanstaande business schools zoals Stanford en University of California, Berkeley. De missie van ‘Moments of Impact’ is om tijdrovende vergaderingen en bijeenkomsten uit te bannen en te vervangen door inspirerende en productieve strategische conversatie. Het doel van dit boek is om managers en leiders het enige echt nuttige hulpmiddel te geven om de toekomst van hun organisatie beter vorm te geven met betere strategische conversaties.

Andere boeken door Lisa Kay Solomon

Inhoudsopgave

Introduction

1. Designing a strategic conversation
2. Define your purpose
3. Engage multiple perspectives
4. Frame the issues
5. Set the scene
6. Make it an experience
7. Confronting the Yabbuts
8. Make your impact
9. Moments of impact starter kit

Notes
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Moments of Impact