Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

De formule van genieten

De route naar een betekenisvoller leven

Paperback Nederlands 2024 9789000393596
Nog niet verschenen, verwacht op 27‑08‑2024
21,99

Samenvatting

Dé formule om nog meer plezier uit het leven te halen

‘We moeten meer genieten van het leven’ is waarschijnlijk de meest gehoorde opmerking na een uitvaart. Iedereen lijkt het eens te zijn: genieten is van levensbelang. Maar hoe belangrijk is genieten nu écht voor ons dagelijks leven? Klopt het cliché dat het in de kleine dingen zit? Moeten we wel méér genieten? Is genieten überhaupt maakbaar? En zo ja, hoe?

In dit boek neemt Mark van de Grift de lezer mee op zijn ontdekkingstocht door de Italiaanse Barolo-streek, waar hij samen met zijn vriend Pieter van Hasselt – op een luchtige, maar haarscherpe manier – stap voor stap het fenomeen ‘genieten’ ontleedt. Ze ontdekken een formule waarmee we vaker, langer, intenser en bewuster kunnen genieten van de kleine én grote ervaringen in ons leven.

Mark van de Grift is auteur en schreef eerder de bestseller Het merk ik (waarvan meer dan 30.000 exemplaren werden verkocht) en True Brands, branding in een nieuwe wereld. Daarnaast ontwikkelt, coacht en adviseert hij merken en hun leiders om in hun authentieke kracht te staan. Momenteel schrijft hij aan een internationale dramaserie.

Pieter van Hasselt is theoretisch natuurkundige en gepromoveerd econoom. Theorieën en formules zijn voor hem alledaagse kost. Hij had een bedrijf in de financiële wereld, wat hij bewust afbouwde om meer van het leven te kunnen genieten. Momenteel is hij betrokken bij verschillende initiatieven en startups. De twee vrienden genieten van langeafstandswandelingen, bij voorkeur samen door Italië.

Specificaties

ISBN13:9789000393596
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:27-8-2024
ISSN:

Over Mark van de Grift

Mark van de Grift is merk- en marketingspecialist en eigenaar van Drbrand.nl. Hij werkte onder andere voor en met Red Bull, Deloitte, Philips, Samsung, ING en Triodos bank en diverse reclamebureaus. Mark is Master of Marketing Strategy en auteur van het boek ´Het merk ik´, waarvan er meer dan 25.000 exemplaren zijn verkocht.

Andere boeken door Mark van de Grift

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De formule van genieten