Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , e.a.

Zakelijke communicatie voor professionals

Paperback Nederlands 2012 6e druk 9789001813208
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Wat hebben marketingmanagers, HR-medewerkers, (organisatie)adviseurs, bedrijfsjuristen, sales-medewerkers, accountant, ict'ers, controllers, customer-servicemedewerkers en tal van andere professionals gemeen? Ze communiceren. De hele dag. En het succes van hun werk hangt sterk af van de manier waarop ze communiceren. Want met communicatie kunt u zich onderscheiden.

'Zakelijke communicatie voor professionals' is een handboek voor de professional en een leerboek voor het hoger onderwijs in één. Het is compleet en toch compact en toegankelijk. En sneller dan Google. Vol concrete tips, bruikbare modellen, praktische voorbeelden en nuttige do's & don'ts. Over schrijven, overtuigen, solliciteren, presenteren, corresponderen met klanten. Maar ook over samenwerken, verkopen, onderzoeken, adviseren en communiceren bij een crisis. Met aandacht voor traditionele en nieuwe media.

'Zakelijke communicatie voor professionals' is bedoeld voor professionals en voor diegenen die dat nog moeten worden. Het biedt vrijwel alles wat u nodig heeft om effectief te zijn in zakelijke communicatie.

Website:
Voor studenten
- extra opdrachten
- leessuggesties
- (zelf)beoordelingsmodellen

Voor docenten
- lesideeën
- modellen en figuren in PowerPoint formaat
- (toets)opdrachten
- antwoordmodellen
- (zelf)beoordelingsmodellen

Specificaties

ISBN13:9789001813208
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:448
Uitgever:Noordhoff
Druk:6
Verschijningsdatum:10-8-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Daniel Janssen

Daniël Janssen studeerde Nederlandse Taal- en Letterkunde. Hij is hoofddocent Taal en communicatie en onderzoeker aan de Universiteit Utrecht en schrijft intussen 35 jaar vrijwel elke dag voor de wetenschap. Hij werkte acht jaar als redacteur voor het International Journal of Business Communication. Daarnaast schreef hij samen met collega’s verschillende adviesboeken, zoals Een praktische cursus argumenteren, Beleidstekstwijzer en Zakelijke communicatie (voor professionals).

Andere boeken door Daniel Janssen

Inhoudsopgave

1. Zakelijke communicatie voor professionals
2. Schrijven als professional
3. Overtuigen
4. Corresponderen met klanten
5. Professioneel presenteren
6. Solliciteren
7. Samenwerken in een team
8. Verkopen
9. Onderzoeken
10. Adviseren
11. Communiceren bij een crisis

Bijlage
Opdrachten
Literatuurlijst
Illustratieverantwoording
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zakelijke communicatie voor professionals