Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Het juiste doen als niemand kijkt

Lessen uit de ethiek en filosofie voor integer leiderschap

Paperback Nederlands 2021 9789024438327
Nog niet verschenen, verwacht op 30‑03‑2021
29,50

Samenvatting

De maatschappij oefent extreme druk uit op organisaties. Zij is jury, rechter en beul in één. De bonusdiscussie bij ING is daar voorbeeld van. Alles draait om de verwachtingen van interne en externe stakeholders en om hieraan tegemoet te komen, zijn ethisch en integer gedrag van de organisatie nodig. Integriteit is de heilige graal van leiderschap en cruciaal bij het opbouwen en behouden van een sterke reputatie.

In zijn boek geeft reputatie-expert Frank Peters zijn visie op reputatiemanagement en integer leiderschap. Hij wordt daarbij inhoudelijk gevoed en aangevuld door bekende Nederlandse filosofen, wetenschappers en denkers op het gebied van ethiek. Het resultaat is een beschouwend en praktisch boek, dat je een persoonlijk stappenplan biedt voor het ontwikkelen van integer leiderschap en het managen van je reputatie.

Specificaties

ISBN13:9789024438327
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:30-3-2021
Hoofdrubriek:Leiderschap

Over Frank Peters

Nederlands: Frank Peters is oprichter en eigenaar van Virtus Communications, een adviesbureau dat gespecialiseerd is in reputatiemanagement en crisiscommunicatie. Daarvoor gaf hij ruim 18 jaar leiding aan PR-adviesbureau Porter Novelli. Zijn specialismen zijn reputatiemanagement, crisismanagement en issuemanagement. Frank adviseerde organisaties als FrieslandCampina, SNS Reaal, Achmea, Albert Heijn, Robeco, KPN en vele anderen. Frank is tevens docent bij Beeckestijn Business School en Utrecht Business School. English: Frank Peters is founder and owner of Virtus Communications. He has extensive experience in managing high-profile corporate brands and leading corporate strategy development, as well as day-today experience in corporate reputation management and crisis management. He won SABRE Awards for Best Benelux Campaigns and Best Benelux Agency, the European Excellence Award (merger FrieslandCampina) and an Effie for most effective integrated campaign.

Andere boeken door Frank Peters

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het juiste doen als niemand kijkt