Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Marketing, de essentie, 14e editie met MyLabNL toegangscode
Marketing, de essentie, 14e editie met MyLabNL toegangscode
Marketing, de essentie, 14e editie met MyLabNL toegangscode
Philip Kotler Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Philip Kotler, Gary Armstrong

Marketing, de essentie, 14e editie met MyLabNL toegangscode

Paperback Nederlands 2019 9789043036528
7 beoordelingen
Verkooppositie 667
Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
61,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing.
Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie – van begin tot eind – op een heldere en bondige manier.

Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen.

In deze 14e editie is meer ruimte voor de customer journey, gaan we in op value proposition design en zijn de gedeelten over digital marketing verder uitgediept. Daarnaast besteden we aandacht aan nieuwe begrippen als deeleconomie en data driven marketing.

Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen.

In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals:
- Een interactieve eText met veel extra illustratief materiaal, zoals filmpjes, links en animaties
- Een begrippentrainer
- Toetsvragen
- Cases en opdrachten
- Alle figuren en tabellen in PowerPoint

Voor docenten staan op het docentengedeelte van MyLab verdiepingsmateriaal, samenvattingen van de hoofdstukken in PowerPoint en extra opdrachten en uitwerkingen.

Gary Armstrong is bekroond hoogleraar voor bachelorstudenten bedrijfswetenschappen. Philip Kotler, eveneens hoogleraar, is een van de toonaangevende autoriteiten op het gebied van marketing.

De Nederlandse bewerking is verzorgd door Paul van der Hoek en Ton Borchert. Ton Borchert is als hogeschooldocent Marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht en Paul van der Hoek is opleidingsmanager aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.

Specificaties

ISBN13:9789043036528
Trefwoorden:marketing, strategie, basisbibliotheek, marketingstrategie, positionering, prijsbeleid, koopgedrag
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:305
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:14
Verschijningsdatum:24-4-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Joost Naafs | 12 februari 2013
Philip Kotler geldt als één van de meest bekende, invloedrijke en gelauwerde marketingdeskundigen. Hij heeft verschillende succesvolle leerboeken over marketing en marketingstrategie op zijn naam staan. Daartoe behoort ook het samen met Gary Armstrong (hoogleraar Bedrijfswetenschappen) geschreven boek Marketing.Lees verder

Lezersrecensies

3.3 van de 5
7 stemmen
1
4
0
0
2
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Bekijk alle boeken

Over Gary Armstrong

Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School, University of North Carolina.

Andere boeken door Gary Armstrong

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord

1 Marketing
2 Bedrijfs- en marketingstrategie
3 De marketingomgeving
4 Marktonderzoek
5 Koopgedrag van consumenten en bedrijven
6 Marktsegmentatie, doelgroepbepaling en positionering
7 Producten, diensten en merkenstrategie
8 Prijsbeleid
9 Distributiebeleid
10 Marketingcommunicatie
11 Internationale marketing
12 Maatschappelijk verantwoorde marketing

Bijlage 1: SWOT-analyse, confrontatiematrix, opties
Bijlage 2: Het marketingplan

Noten
Begrippenlijst
Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Business Model Navigator
    Michaela Csik
    Business Model Navigator
    € 30,99
  • Fundamentals of Strategy
    Gerry Johnson
    Fundamentals of Strategy
    € 53,89
  • Basisboek Integrale Veranderkunde
    Anton Cozijnsen
    Basisboek Integrale Veranderkunde
    € 64,50
  • Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
    Willem Verbeke
    Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
    € 28,95
  • Blue Ocean Strategy - Expanded Edition
    Chan Kim
    Blue Ocean Strategy - Expanded Edition
    € 31,62
  • Bedrijfskunde Integraal
    Peter Thuis
    Bedrijfskunde Integraal
    € 86,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing, de essentie, 14e editie met MyLabNL toegangscode

        Marketing, de essentie, 14e editie met MyLabNL toegangscode
        Philip Kotler , Gary Armstrong
        /