Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Klanthelden in de 9+ organisatie
Klanthelden in de 9+ organisatie
Klanthelden in de 9+ organisatie
Berry Veldhoen Ir. Berry Veldhoen (1959) is bedrijfskundige en al ruim 20 jaar actief als businessinnovator. Meer over de auteurs
Berry Veldhoen: ‘Maak van onverschillige klanten emotioneel betrokken ambassadeurs’ Paul Groothengel 5 june 2014 Onderzoek naar klanttevredenheid? Neem met een ruime voldoende geen genoegen, maar ga voor een negen of hoger. Dat adviseren de consultants Berry Veldhoen en Stephan van Slooten in hun nieuwe boek Klanthelden in de 9+ organisatie. Lees het volledige artikel
Berry Veldhoen, Stephan van Slooten

Klanthelden in de 9+ organisatie

Excelleren in emotionele klantbeleving

Gebonden Nederlands 2014 9789089652256
13 beoordelingen
10
Voormalig #3Totaal 15 dagen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 102991116 dagen in de top 100
In herdruk, verwacht op 09‑02‑2021
32,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo’n organisatie is een Klantheld! Klanthelden zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel 'raken'. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.

'Klanthelden in de 9+ organisatie' opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:
- methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren;
- cases, achtergronden en resultaten van class leaders;
- de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden;
- nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.

In 'Klanthelden in de 9+ organisatie' ervaart u het harde rendement van zachte factoren!

Specificaties

ISBN13:9789089652256
Trefwoorden:bedrijfsprocessen, klanttevredenheid, klantentrouw, customer loyalty, klantenbinding
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:200
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:1-2-2017
Hoofdrubriek:Marketing
Herdrukdatum:1-1-1970

Expertrecensies (2)

Esther van der Hoorn | 18 juli 2014
Met ‘Klanthelden in de 9+ organisatie. Excelleren in emotionele klantbeleving’ laten de auteurs: Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zien hoe je een onderscheidende plaats krijgt in de belevingseconomie met klanthelden die de klant raken op het emotionele vlak.Lees verder
Eric van Arendonk RM | 12 juni 2014
Het vorige boek van de auteurs Berry Veldhoen en Stephan van Slooten, De 9 + organisatie, haalde de shortlist van de verkiezing van het Managementboek van het Jaar 2011. Naar mijn mening een terechte nominatie. In hun nieuwe Klanthelden in de 9+ organisatie maakt het auteursduo nu een verdiepingsslag, dit maak ik tenminste op uit de ondertitel: ‘excelleren in emotionele klantbeleving’.Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
13 stemmen
11
2
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Berry Veldhoen: ‘Maak van onverschillige klanten emotioneel betrokken ambassadeurs’
Paul Groothengel 5 juni 2014 Onderzoek naar klanttevredenheid? Neem met een ruime voldoende geen genoegen, maar ga voor een negen of hoger. Dat adviseren de consultants Berry Veldhoen en Stephan van Slooten in hun nieuwe boek Klanthelden in de 9+ organisatie. Daarin schetsen zij waarom en hoe je moet excelleren in ‘emotionele klantbeleving’.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Berry Veldhoen

Ir. Berry Veldhoen (1959) is bedrijfskundige en al ruim 20 jaar actief als businessinnovator. Hij heeft in 1997 Altuïtion (mede)opgericht. Specialisme van Altuïtion is commerciële innovatie, waarbij de klantbeleving altijd centraal staat. Onder zijn leiding heeft Altuïtion al vroeg (2004) licentierechten verworven voor wetenschappelijke methodes om de (grotendeels onbewuste) beleving van de klanten van haar opdrachtgevers inzichtelijk te maken, te visualiseren en te analyseren. Samen een aantal grote Nederlandse ondernemingen worden innovatieve, slimme commerciële proposities, processen en (klantbehoud)programma's ontwikkeld. Hiervoor was Berry Veldhoen na enkele logistieke managementfuncties als algemeen directeur verantwoordelijk voor de sterke groei van Bolesian, een start up op het terrein van kennistechnologie. Het bureau werd marktleider in de Benelux en later onderdeel van Capgemini waar Veldhoen directeur Advanced Technology Services werd. In die hoedanigheid was hij verantwoordelijk voor het stimuleren van 'early applications' van doorbraaktechnologieën zoals bijvoorbeeld internet.

Andere boeken door Berry Veldhoen

Bekijk alle boeken

Over Stephan van Slooten

Stephan van Slooten is partner bij Altuïtion, Nederlands' leidende Customer Experience Consultancy-bureau. Altuïtion helpt organisatie uit de groeien tot 9+ organisaties, waarbij de klant- en medewerkersbeleving altijd centraal staan. Naast zijn werkzaamheden bij Altuïtion treedt Stephan met grote regelmaat op als spreker op congressen en in workshops, en geeft hij les aan diverse opleidingsinstituten. Stephan is eveneens co-auteur van de managementboekbestsellers 'De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare' en 'Klanthelden® in de 9+ organisatie; excelleren in emotionele klantbeleving'. Hiervoor was Stephan Stephan als marketeer pur sang 14 jaar actief in de financiële dienstverlening en was hij als manager Marketing & Communicatie o.a. verantwoordelijk voor alle merk- en klantcommunicatie en het geïntegreerde communicatiehuis van Centraal Beheer, inclusief de bekende ‘Even Apeldoorn bellen’-campagne.

Andere boeken door Stephan van Slooten

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
De ‘journey’ van dit boek

1. Van marketshare naar mindshare
1.1 Customer Experience Management: sleutelen aan klantbeleving
1.2 Customer Experience Management is (not) one of a kind
1.3 Klantbeleving wereldwijd
1.4 ‘Okay’ is eigenlijk ‘niet oké’: 9+ experience maakt het verschil
1.5 9+: the breakaway zone
1.6 9+: hoe (vaak) doe je dat; Momenten en Emoties van de Waarheid?
1.7 Het harde rendement van zachte factoren: een nieuwe 9+ business case
1.8 Tevreden klant of enthousiaste ambassadeur?
1.9 Wilt u mij aanbevelen, alstublieft?
1.10 9+ organisaties: wat doen ze anders?

2. Functionele beleving versus emotionele beleving
2.1 De basis voor opwinding...
2.2 Why touchpoints don’t really touch…
2.3 Don’t get the basics too right: we zijn ‘uitverbeterd’
2.4 De uitzondering: ’de perceptie van de eerlijke ruil’
2.5 De emotionele bankrekening: een gezamenlijke rekening
2.6 De ene klantreis is de andere niet…
2.7 Emotie in B2B
2.8 Emotionele Belevingsklassiekers (gebaseerd op meer dan 160 Customer Journeys ESPE)

3. De ‘math’ van onbewuste emotie
3.1 Relatietherapie voor organisaties
3.2 Emotie: grotendeels onbewust
3.3 Waarom is emotie zo aantrekkelijk voor organisaties?
3.4 Wereldwijd wordt gezocht naar een nieuw Waarom
3.5 Emotionele beleving als Blue Ocean

4. Emotie als nieuwe (top)kwaliteit; de tweede GlobalQuality Revolution
4.1 The Toyota Way – hoe een Japanse autobouwer de eerste Global Quality Revolution ontketende
4.2 Emotionele productie als driver van de tweede Global Quality Revolution
4.3 De ‘Why’ van Coolblue: elke dag een beetje beter
4.4 Mentale, emotionele productie versus fysieke productie
4.5 Als de schellen je van de ogen vallen

5. Hoe organiseer ik excellente klantbeleving en Klanthelden?
5.1 De nieuwe Care Competenties
5.2 Care Competentie 1: klant(beleving) in de processen
5.3 Care Competentie 2: klant(beleving) op de borden
5.4 Care Competentie 3: empowerment: that’s Why

6. On the MOVE
6.1 Samen op weg
6.2 De 9+ moves van transavia.com
6.3 De stip op de horizon

Over de auteurs
Note
Referenties
Register

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Customer experience in de praktijk
    Manfred van Gurchom
    Customer experience in de praktijk
    € 23,99
  • Verboden voor klanten, wij houden van fans
    Jessica van Wingerden
    Verboden voor klanten, wij houden van fans
    € 25,65
  • CEX Sells - Het inspiratieboek voor MerkWaardige Customer EXperiences
    Beate van Dongen Crombags
    CEX Sells - Het inspiratieboek voor MerkWaardige Customer EXperiences
    € 34,99
  • Het inspiratieboek voor klanthousiasme
    Feike Cats
    Het inspiratieboek voor klanthousiasme
    € 16,95
  • The Ten Principles Behind Great Customer Experiences
    Matt Watkinson
    The Ten Principles Behind Great Customer Experiences
    € 28,59
  • Customer Delight in vijf stappen
    Jean-Pierre Thomassen
    Customer Delight in vijf stappen
    € 21,90

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klanthelden in de 9+ organisatie

        Klanthelden in de 9+ organisatie
        Berry Veldhoen , Stephan van Slooten
        /