Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Hooked - Hoe je mensen 'verslaafd' maakt aan je product

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 9789089652713
Verkooppositie 2873Hoogste positie: 107
Direct te downloaden

Samenvatting

Een must read voor iedereen die customer engagement wil stimuleren' - Eric Ries van 'De Lean Startup'

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan 'verslaafd' geraakt!

Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In 'Hooked' legt Nir Eyal de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. En dat zonder enige vorm van dure reclamecampagne. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen.
Een praktische gids voor productontwikkelaars, (online)marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups, inclusief stappenplan om van je product een gewoonte te maken.

Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die het Hook-model goed begrepen hebben en zo hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.

'Hooked toont je de blauwdruk voor de nieuwste generatie producten. Lees Hooked, als jij het niet doet, doen je concurrenten het wel.' – Matt Mullenweg, oprichter van WordPress

Specificaties

ISBN13:9789089652713
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:156
Druk:1
Verschijningsdatum:6-3-2015
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

Hooked - Hoe je mensen verslingerd maakt aan je product
Sjors van Leeuwen | 22 mei 2015
Het gros van de consumenten (wij allemaal dus) checkt tientallen keren per dag zijn smartphone. Het eerste wat we doen als we op staan, is op ons mobieltje kijken. We zijn eraan verslaafd. Wie wil geen producten en diensten waar klanten verslaafd aan zijn? Met behulp van The Hooked Model ontwikkel je producten en diensten waar klanten niet buiten kunnen.
Lees verder
Hooked - Hoe je mensen verslingerd maakt aan je product
Daniëlle de Jonge | 19 mei 2015
Doorgaans kijk ik binnen een kwartier nadat ik wakker ben op mijn telefoon, net als 79% van de smartphonegebruikers overigens. Ik zweer bij Google als zoekmachine en laat de rest links liggen. En met regelmaat gier ik het uit van het lachen om kattenfilmpje op YouTube. Het lijkt me duidelijk: I’m Hooked.
Lees verder
Hooked - Hoe je mensen verslingerd maakt aan je product
Margot van Trier | 29 april 2015
‘Hoe je mensen ‘verslaafd’ maakt aan je product’, prijkt prominent op de voorkant van ‘Hooked’. Verslaafd? Die term heeft voor mij zo’n negatieve betekenis, dat ik me afvraag waarom Nir Eyal juist deze tekst kiest. Wil hij de lezer choqueren? Of is de schrijver een niets ontziende dealer?
Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

4.4 van de 5
7 stemmen
4
2
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Nir Eyal: ‘Twitter is het slachtoffer van zijn eigen succes’
Jeroen Ansink 10 maart 2015 Het internet geeft bedrijven een totaal nieuwe mogelijkheid om merkloyaliteit op te bouwen, zegt de Amerikaanse denker Nir Eyal. In Hooked legt hij uit hoe ondernemingen klanten verslingerd kunnen maken door op een verantwoorde wijze in te spelen op dezelfde psychologische factoren die gokken ook zo verslavend maken. ‘Facebook of Instagram hoeven geen cent uit te geven aan marketing.’

Over Nir Eyal

Nir Eyal is grondlegger van het Hook-model, blogger en veelgevraagd spreker. Hij gaf les aan de Stanford Graduate School of Business en schrijft onder meer voor Harvard Business Review en Time. Zijn bestseller 'Hooked' is in vertaald in achttien talen en won de 'Marketing Book of the Year'-award van 800 CEO Read'

Andere boeken door Nir Eyal

Inhoudsopgave

Inleiding

1. De gewoontezone
2. Trigger
3. Actie
4. Variabele beloning
5. Investering
6. Wat ga je nu met deze kennis doen?
7. Casestudy: De Bijbel-app
8. Gewoonten testen en hoe je gewoontevormende kansen kunt herkennen

Dankwoord
Over de auteurs
Appendix: Wat nu?
Noten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hooked - Hoe je mensen 'verslaafd' maakt aan je product