Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Extreem klantgericht
Extreem klantgericht
Extreem klantgericht
Daniëlle de Jonge Daniëlle de Jonge – spreker, trainer en bestsellerauteur. Helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn Meer over Daniëlle de Jonge
Schrijf jouw managementbestseller! Justin van Lopik 21 january 2021 Loop jij al een tijd rond met het idee een managementboek te schrijven? Is het misschien wel jouw goede voornemen voor 2021? Wil je weten hoe je dat het beste aanpakt? Dan moet je deze blogpost zeker lezen. Lees het volledige artikel
Daniëlle de Jonge

Extreem klantgericht

= Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties

Paperback Nederlands 2019 9789089654137
7 beoordelingen
Verkooppositie 132197 dagen in de top 100
Audio-download | NL € 14,99 Paperback | NL € 24,99 E-book | NL € 19,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
24,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Genomineerd PIM Marketing Literatuur Prijs 2019

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

- Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.
- De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.
- De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.

'Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!' - Gerrit Piksen – Expert customer insights SAMR Marktvinders

'Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.' - Rob Beltman – Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES

Specificaties

ISBN13:9789089654137
Trefwoorden:klantgerichtheid, zakendoen, duurzaamheid
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:9-4-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

Extreem klantgericht - 'Opent je ogen opnieuw'
Mylene Bouwman | 11 juni 2019
Extreem klantgericht van Daniëlle de Jonge schept een beeld van hoe je zelf meer inzicht kan krijgen in jouw klanten, ze net dat stukje extra aandacht kan geven om de gunfactor te krijgen en hoe je altijd aan hun verwachtingen voldoet. Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan?Lees verder
Extreem klantgericht - 'Praktisch, leesbaar en bovendien toepasbaar'
Arjan te Lintelo | 16 mei 2019
Het vakgebied verkoop is al geruime tijd behoorlijk aan het veranderen. Dit zal iedereen die binnen een organisatie werkt die met klanten te maken heeft herkennen en beamen. Dit maakt het best bijzonder dat heel veel bedrijven verkoop nog steeds in afdelingen georganiseerd hebben.Lees verder
Extreem klantgericht - 'Buitengewoon zinnige inhoud'
Jacques Koster | 6 mei 2019
De subtitel van Extreem klantgericht is: Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties. En als je het uit hebt, dan denk je: ja, klopt. Slim. Logisch. Natuurlijk. Vanzelfsprekend! En je denkt: hoe kan het ik dit boek niet eerder in handen had?Lees verder
Extreem klantgericht - 'Een vlotte introductie in klantgerichtheid'
Sjors van Leeuwen | 3 mei 2019
Wil je als bedrijf succesvol zijn dan draait het tegenwoordig om maatschappelijke impact, commerciële slagkracht en waardevolle klantrelaties. Dat is de boodschap van Danielle de Jonge in haar boek Extreem klantgericht. De klant van vandaag verwacht persoonlijke aandacht vanaf het allereerste contact.Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

4.3 van de 5
7 stemmen
4
1
2
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (4)

nieuws
Schrijf jouw managementbestseller!
Daniëlle de Jonge 21 januari 2021 Loop jij al een tijd rond met het idee een managementboek te schrijven? Is het misschien wel jouw goede voornemen voor 2021? Wil je weten hoe je dat het beste aanpakt? Dan moet je deze blogpost zeker lezen.
Artikel lezen
preview
Extreem klantgericht - One size fits none!
Daniëlle de Jonge 23 mei 2019 Daniëlle de Jonge geeft je in Extreem klantgericht volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Een preview.
Artikel lezen
column
Daniëlle de Jonge - Omdenken in commercie
Daniëlle de Jonge 18 mei 2019 Bijna 11 miljoen hits op Google. Met wisselende inhoud: van positieve tips om het te realiseren tot en met oproepen à la ‘Stop daar nou toch eens mee!’. Op social media buitelen de voor- en tegenstanders van het topic over elkaar heen.
Artikel lezen
interview
Daniëlle de Jonge: ‘Echte klantgerichtheid vereist maatschappelijke betrokkenheid’
Hans van der Klis 9 april 2019 In haar nieuwe boek Extreem klantgericht legt auteur en spreker Daniëlle de Jonge – naast het commerciële aspect - veel nadruk op het belang van maatschappelijke impact. ‘Zeventig procent van de Nederlandse klanten – zowel zakelijk als consumenten – verwacht dat een leverancier iets doet aan maatschappelijke impact.’
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (4)

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. En dat doet ze ook met de artikelen die zij schrijft voor Salesgids. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Recent ontwikkelde ze de online training ‘Stop met verkopen!’ - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

INLEIDING

Extreem klantgericht: de nieuwe standaard! 15

MAATSCHAPPELIJKE IMPACT
Deel 1 Maatschappelijke impact
Maatschappelijke impact 25
1 De Goede Weg-wijzer 27
2 Ecologische winst: zo ziet dat eruit 33
3 Sociale winst: zo ziet dat eruit 39
Maatschappelijke impact in actie 45

COMMERCIËLE SLAGKRACHT
Deel 2 Commercieel omdenken
Commercieel omdenken 49
4 De klant is aan zet 51
5 Wat heeft jouw klant te vertellen? 59
6 Klanten betrekken helpt je excelleren 67
Commercieel omdenken in actie 74

Deel 3 Relatiegerichte vaardigheden
Relatiegerichte vaardigheden 77
7 Commerciële alertheid 79
8 Opvallend online 85
9 Aangescherpte gesprekstechnieken 95
Relatiegerichte vaardigheden in actie 104

WAARDEVOLLE KLANTRELATIES
Deel 4 Fan zijn van jouw klanten
Fan zijn van jouw klanten 107
10 Bied klanten de beste ervaring 109
11 Persoonlijk contact is niet meer van deze tijd 117
12 Ambassadeurs: klanten met labradorloyaliteit 125
Fan zijn van jouw klanten in actie 133

Deel 5 Bedrijfsbrede klantfocus
Bedrijfsbrede klantfocus 135
13 Klantgedreven leiders 137
14 Doe niet moeilijk, doe het samen 145
15 Zet jezelf op nummer 1 153
Bedrijfsbrede klantfocus in actie 159

EPILOOG
Jouw route naar extreem klantgericht gedrag 163
Over de auteur 167
Het ‘schrijven doe je niet alleen’-dankwoord 169

Bronnen 171

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Zo verkoop je alles
    Erwin Wijman
    Zo verkoop je alles
    € 29,95
  • Aandachtsmarketing
    Klaas Weima
    Aandachtsmarketing
    € 34,95
  • Het einde van concurrentie?
    Cor Molenaar
    Het einde van concurrentie?
    € 34,50
  • De veerkracht van Nokia
    Risto Siilasmaa
    De veerkracht van Nokia
    € 22,50
  • Leiderschap in loyaliteit
    Sandy Rogers
    Leiderschap in loyaliteit
    € 26,99
  • Zijn wie je bent
    Jeffrey Wijnberg
    Zijn wie je bent
    € 13,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Extreem klantgericht

        Extreem klantgericht
        Daniëlle de Jonge
        /