Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

CRISIS

Een handboek voor iedere organisatie voor de situatie waar niemand graag over nadenkt

Paperback Nederlands 2021 9789089655981
Nog niet verschenen, verwacht op 01‑09‑2021
29,99

Samenvatting

Niemand houdt van een crisis. Maar als er zich dan toch een aandient, wil je dat die zo snel mogelijk weer voorbij is en dat de reputatie van je organisatie geen enkele, of in ieder geval nagenoeg geen schade heeft opgelopen.

Hoe zorg je ervoor dat je een crisis met zo min mogelijk kleerscheuren overleeft? Het antwoord: een uitstekende voorbereiding! 75% van je crisismanagement doe je vóór er iets misgaat. Dus in de tijd dat alles vlekkeloos verloopt en er geen vuiltje aan de lucht is. Als er dan onverhoopt een crisis uitbreekt, heb je door die zorgvuldige voorbereiding opeens veel tijd en ruimte om de puntjes op de i te zetten.

In 'CRISIS' laat Lukas Burgering zien dat een goede voorbereiding voorkomt dat je door de bomen het bos niet meer ziet, dat een crisis niet langer duurt dan strikt noodzakelijk en dat de reputatie van jouw organisatie geen onnodige schade lijdt.

- Het boek biedt checklists en een handig stappenplan waarmee iedereen zich kan voorbereiden op een crisis.
- Dankzij de voorbeelden uit de praktijk zijn situaties herkenbaar en de oplossingen toepasbaar voor iedereen.

Specificaties

ISBN13:9789089655981
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:1-9-2021

Over Lukas Burgering

Lukas Burgering werkte dertien jaar als televisiejournalist voor de NOS. Daarna stapte hij over naar het bedrijfsleven. Hij houdt zich bezig met vraagstukken rondom communicatie, reputatie, crisis en mediastrategie. Hij adviseerde verschillende grote concerns, maar ook kleinere organisaties over tal van vraagstukken. Lukas geeft regelmatig colleges, workshops en trainingen en schrijft al jarenlang een wekelijks blog over zijn vak.

Andere boeken door Lukas Burgering

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        CRISIS