Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

De PR-factor

Succesvol bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content

Gebonden Nederlands 2020 9789400231610
Verkooppositie 1948Hoogste positie: 343
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

PR is er altijd en overal. Iedereen doet er bewust of onbewust dagelijks aan mee. Hoe kun je PR strategisch inzetten voor een bedrijf, merk of voor jezelf? Hoe kan PR het merk of de reputatie versterken? Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden reiken de oplossing aan: door relevante content te maken én nieuwswaarde toe te voegen. In 'De PR-factor' leggen zij helder uit hoe je een merk- of productverhaal opbouwt. Ze delen universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die PR succesvol wil inzetten.

Aan de hand van cases, tips, modellen en gedeelde ervaringen van journalisten, influencers, trendwachters en CEO’s krijg je – in deze volledig herziene uitgave - praktische adviezen om met PR een waardevolle bijdrage te leveren aan het behalen van de strategische doelen.

De auteurs Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden zijn oprichters van communicatieadviesbureau Linden & Barbosa in Amsterdam. In de afgelopen 20 jaar hebben zij meer dan 150 merken geadviseerd in de sectoren zakelijke dienstverlening, entertainment, toerisme, lifestyle en food. Zij worden veelvuldig gevraagd als gastspreker.

Specificaties

ISBN13:9789400231610
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:174
Druk:1
Verschijningsdatum:15-9-2020
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

De PR-factor - 'Een zeer compleet boek over PR'
Mylene Bouwman | 17 december 2020
Een merk bouwen, naamsbekendheid opbouwen, imago verbeteren... Allemaal belangrijke zaken. Maar hoe kan PR hier nu aan bijdragen? Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden nemen je mee in de wereld van PR in hun boek De PR-factor.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De PR-factor - Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content
Christine van der Linden 8 januari 2021 Steeds meer bedrijven zien in eigen content dé manier om met klanten te communiceren. Juist in een tijd waarin de communicatie toeneemt en maatschappelijke ontwikkelingen in hoog tempo voorbijkomen, is het belangrijk om als merk consistent en helder te communiceren.

Over Carla de Barros Barbosa

Carla de Barros Barbosa is een business consultant met communicatie-expertise. Op basis van externe ontwikkelingen biedt ze organisaties strategische richting en geeft ze vorm aan hun communicatiestrategie. Als Nederlands-Portugese opereert ze ook vanuit Lissabon, waar ze met name scale-ups adviseert in de tech-industrie.

Andere boeken door Carla de Barros Barbosa

Over Christine van der Linden

Christine van der Linden werkt als business consultant en procesbegeleider op het snijvlak van externe analyse en businessmodel innovatie. Haar aanpak kenmerkt zich door structuur en creativiteit. Daarnaast is zij communicatiestrateeg.

Andere boeken door Christine van der Linden

Inhoudsopgave

1. Strategische PR
2. Merkpaspoort als startpunt
3. Reputatie
4. Relevante contentcreatie
5. De PR-Factor in de praktijk
6. Hoe content wordt beoordeeld
7. Ideale woordvoerders
8. Speech, presentatie en interview
9. Een succesvolle brainstorm
10. PR, wat levert het op

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De PR-factor