Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing De PR-factor
De PR-factor
De PR-factor
Carla de Barros Barbosa Carla de Barros Barbosa is een business consultant met communicatie-expertise. Op basis van externe ontwikkelingen biedt ze organisaties strategische richting en geeft ze vorm aan hun communicatiestrategie. Meer over de auteurs
De PR-factor - Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content Justin van Lopik 8 january 2021 Steeds meer bedrijven zien in eigen content dé manier om met klanten te communiceren. Juist in een tijd waarin de communicatie toeneemt en maatschappelijke ontwikkelingen in hoog tempo gaan, is het belangrijk om als merk helder te communiceren. Lees het volledige artikel
Carla de Barros Barbosa, Christine van der Linden

De PR-factor

Succesvol bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content

Gebonden Nederlands 2020 9789400231610
1 beoordeling
Verkooppositie 651
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
26,45
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

PR is er altijd en overal. Iedereen doet er bewust of onbewust dagelijks aan mee. Hoe kun je PR strategisch inzetten voor een bedrijf, merk of voor jezelf? Hoe kan PR het merk of de reputatie versterken? Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden reiken de oplossing aan: door relevante content te maken én nieuwswaarde toe te voegen. In 'De PR-factor' leggen zij helder uit hoe je een merk- of productverhaal opbouwt. Ze delen universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die PR succesvol wil inzetten.

Aan de hand van cases, tips, modellen en gedeelde ervaringen van journalisten, influencers, trendwachters en CEO’s krijg je – in deze volledig herziene uitgave - praktische adviezen om met PR een waardevolle bijdrage te leveren aan het behalen van de strategische doelen.

De auteurs Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden zijn oprichters van communicatieadviesbureau Linden & Barbosa in Amsterdam. In de afgelopen 20 jaar hebben zij meer dan 150 merken geadviseerd in de sectoren zakelijke dienstverlening, entertainment, toerisme, lifestyle en food. Zij worden veelvuldig gevraagd als gastspreker.

Specificaties

ISBN13:9789400231610
Trefwoorden:public relations, merken, merkreputatie, nieuwswaarde, PR (Public Relations)
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:174
Uitgever:C.L. de Barros Barbosa & C.M. van der Linden
Druk:1
Verschijningsdatum:15-9-2020
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

De PR-factor - 'Een zeer compleet boek over PR'
Mylene Bouwman | 17 december 2020
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De PR-factor - Bedenken, maken en verspreiden van nieuwswaardige content
Christine van der Linden 8 januari 2021 Steeds meer bedrijven zien in eigen content dé manier om met klanten te communiceren. Juist in een tijd waarin de communicatie toeneemt en maatschappelijke ontwikkelingen in hoog tempo voorbijkomen, is het belangrijk om als merk consistent en helder te communiceren.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Carla de Barros Barbosa

Carla de Barros Barbosa is een business consultant met communicatie-expertise. Op basis van externe ontwikkelingen biedt ze organisaties strategische richting en geeft ze vorm aan hun communicatiestrategie. Als Nederlands-Portugese opereert ze ook vanuit Lissabon, waar ze met name scale-ups adviseert in de tech-industrie.

Andere boeken door Carla de Barros Barbosa

Bekijk alle boeken

Over Christine van der Linden

Christine van der Linden werkt als business consultant en procesbegeleider op het snijvlak van externe analyse en businessmodel innovatie. Haar aanpak kenmerkt zich door structuur en creativiteit. Daarnaast is zij communicatiestrateeg.

Andere boeken door Christine van der Linden

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. Strategische PR
2. Merkpaspoort als startpunt
3. Reputatie
4. Relevante contentcreatie
5. De PR-Factor in de praktijk
6. Hoe content wordt beoordeeld
7. Ideale woordvoerders
8. Speech, presentatie en interview
9. Een succesvolle brainstorm
10. PR, wat levert het op

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Veilig online
    Hans Frederiks
    Veilig online
    € 14,95
  • Management en organisatie, 2e editie met MyLab NL toegangscode
    Fred Rorink
    Management en organisatie, 2e editie met MyLab NL toegangscode
    € 58,50
  • Mens/onmens
    Bas Heijne
    Mens/onmens
    € 19,99
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • Profit first
    Mike Michalowicz
    Profit first
    € 31,50
  • Marketingcommunicatie in 14 stappen
    Guy van Liemt
    Marketingcommunicatie in 14 stappen
    € 76,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De PR-factor

        De PR-factor
        Carla de Barros Barbosa , Christine van der Linden
        /