Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Advisering Opdrachtgever tevreden
Opdrachtgever tevreden
Opdrachtgever tevreden
Jan Willem van den Brink Jan Willem van den Brink is een professional die zelf zijn opdrachten verwerft. De afgelopen jaren heeft hij honderden consultants, advocaten, architecten, onderwijskundigen, trainers, interim-managers en andere specialisten geholpen om opdrachtgevers te vinden. Meer over de auteurs
Expeditie #MB2016: Jeukwoorden Pierre Spaninks 27 october 2015 De speurtocht naar het nieuwe Managementboek van het Jaar is in volle gang. Jurylid Pierre Spaninks houdt een blog bij over zijn ervaringen. Vorige keer: Welke criteria legt de jury aan? Deze week: Jeukwoorden! Lees het volledige artikel
Jan Willem van den Brink, Maarten van Os

Opdrachtgever tevreden

Van inhoudelijk expert naar adviserende partner

Gebonden Nederlands 2015 9789462201330
8 beoordelingen
Verkooppositie 984960 dagen in de top 100
Gebonden | NL € 29,50 E-book | NL € 21,25
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
29,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Hoe houdt u klanten tevreden? Hoe zorgt u dat ze u trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen?

Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van U vraagt wij draaien. Op gelijk niveau staan, en uw externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op.

'Opdrachtgever tevreden' biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers.

Het boek geeft antwoord op vragen als:
- Hoe gaat u om met de minder goede ideeën van je opdrachtgever?
- Hoe zorgt u ervoor dat uw opdrachtgever zijn eigen verantwoordelijkheid neemt?
- Wat doet u als anderen uw advies niet willen horen?
- Wat doet u als het minder goed gaat met de samenwerking?
- Hoe zorgt u dat de relatie doorloopt als de opdracht is afgerond?

Kortom: hoe komt u van inhoudelijk expert naar adviserend partner?

Kijk ook op opdrachtgevertevreden

Specificaties

ISBN13:9789462201330
Trefwoorden:consultancy, vertrouwen, persoonlijke eigenschappen, opdrachtgever, klantrelaties
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:160
Uitgever:Boom Uitgevers Amsterdam
Druk:1
Verschijningsdatum:25-5-2017
Hoofdrubriek:Advisering

Expertrecensies (3)

Wardy Poelstra | 19 mei 2015
Nieuwe klanten vinden is voor veel professionals een hele klus. Maar ook het tevreden houden van bestaande klanten is niet voor iedereen gesneden koek. Opdrachtgever tevreden biedt daarbij de helpende hand. De auteurs van Opdrachtgever tevreden, Jan Willem van den Brink en Maarten van Os, zijn al jaren actief als trainer en coach op dit gebied; in 2010 publiceerden ze hun eerste boek, Opdrachtgever gezocht, dat zeer enthousiast werd ontvangen en nog steeds goed verkoopt.Lees verder
In Focus: 'Leidingnemen'
Nienke van Oeveren | 19 september 2013
Werken voor een opdrachtgever of manager is geen kwestie van ‘u vraagt, wij draaien’. De opdrachtgever aan het denken zetten en zo beter samenwerken, levert de organisatie en alle betrokkenen veel meer op. In Leidingnemen bieden Jan Willem van den Brink en Maarten van Os handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers en managers.Lees verder
Dick Bos | 30 oktober 2012
'Aansturen of aangestuurd worden, leidinggeven of leidingnemen!' zomaar een paar begrippen die in 'Leidingnemen' van Jan Willem van den Brink en Maarten van Os terloops aandacht krijgen. In dit boek wordt uit de doeken gedaan dat het niet louter gaat om het uitvoeren van een programma- of projectopdracht, maar dat het vooral gaat om in samenspraak met de opdrachtgever de beste resultaten voor beide partijen te bereiken.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

4.8 van de 5
8 stemmen
6
2
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Expeditie #MB2016: Jeukwoorden
Pierre Spaninks 27 oktober 2015 De speurtocht naar het nieuwe Managementboek van het Jaar is in volle gang. Jurylid Pierre Spaninks houdt een blog bij over zijn ervaringen. Vorige keer: Trends in het boekenaanbod (1). Deze week: Jeukwoorden!
Artikel lezen
in_focus
In Focus: 'Leidingnemen'
Nienke van Oeveren 19 september 2013 Werken voor een opdrachtgever of manager is geen kwestie van ‘u vraagt, wij draaien’. De opdrachtgever aan het denken zetten en zo beter samenwerken, levert de organisatie en alle betrokkenen veel meer op. In Leidingnemen bieden Jan Willem van den Brink en Maarten van Os handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers en managers. Wat vinden de klanten van Managementboek van dit boek?
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (2)

Over Jan Willem van den Brink

Jan Willem van den Brink is een professional die zelf zijn opdrachten verwerft. De afgelopen jaren heeft hij honderden consultants, advocaten, architecten, onderwijskundigen, trainers, interim-managers en andere specialisten geholpen om opdrachtgevers te vinden. Jan Willem van den Brink is vennoot van Dreamfactory. Hij is een specialist in commercie voor inhoudelijk deskundige professionals. Meestal zijn deze professionals weinig enthousiast over een rol in sales. Zijn workshops en lezingen zijn interactief, en de deelnemers geven als feedback dat de bijeenkomst zowel inspirerend als zeer nuchter en praktisch is. Zodat mensen er direct mee aan de slag gaan.

Andere boeken door Jan Willem van den Brink

Bekijk alle boeken

Over Maarten van Os

Maarten van Os is een professional die zelf zijn opdrachten verwerft. De afgelopen jaren heeft hij honderden consultants, advocaten, financials, architecten, onderwijskundigen, trainers, interim-managers en andere specialisten geholpen om opdrachtgevers te vinden. Maarten van Os is vennoot van Dreamfactory. Maarten van Os is een specialist in commercie voor inhoudelijk deskundige professionals. Meestal zijn deze professionals weinig enthousiast over een rol in sales. Zijn workshops en lezingen zijn interactief, en de deelnemers geven als feedback dat de bijeenkomst zowel inspirerend als zeer nuchter en praktisch is. Zodat mensen er direct mee aan de slag gaan. Naast trainer/coach op het gebied van professionals helpen om hun schroom te overwinnen om te verkopen, is Maarten van Os ook trainer/coach op het gebied van leiding nemen. Door de leidinggevenden te begeleiden, maar ook de medewerkers in beter leiding nemen. Hoe zorg je dat je manager doet wat goed is voor de organisatie, voor hem, maar zeker ook voor jou? Hoe zorg je er voor dat meer resultaat haalt en allemaal fluitend naar je werk gaat?

Andere boeken door Maarten van Os

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Hartelijk welkom bij dit boek

1. Inleiding
1.1 Hoezo en voor wie
1.2 De bouwstenen van leidingnemen
1.3 Beter leren leidingnemen uit een boek?

2. Het fundament van leidingnemen
2.1 Leidingnemen op meer niveaus
2.2 Wat is je rol? Drie adviesrollen
2.3 U vraagt, wij draaien? (Ja papa, nee papa)
2.4 De spagaat tussen je opdrachtgever en je baas
2.5 Leiderschap en lidmaatschap
2.6 Vertrouwen als basis voor leidingnemen
2.7 Vertrouwen overdragen
2.8 Benoemen Wat Is
2.9 Hoe ver reikt je invloed?

3. De start
3.1 Voorbereiding van de intake
3.2 Een goede intake is het halve werk
3.3 Afspraken maken over de samenwerking
3.4 Ken je je pappenheimers? Netwerk opbouwen
3.5 Verwachtingen managen met de creatiespiraal

4. Werk in uitvoering
4.1 Doelen stellen
4.2 Doelen halen met de doelenwaterval
4.3 Te veel te doen, te weinig
4.4 Vergaderen en overleggen
4.5 Hoe krijg je de ander in beweging?
4.6 Omgaan met weerstand en politiek

5. De afronding
5.1 Evaluatie
5.2 Aanbevelingen vragen
5.3 De relatie voortzetten als het traject voorbij is

6. Gereedschapskist
6.1 Luisteren
6.2 Doorvragen met chunken
6.3 K.O.E. – de kracht van stilte
6.4 Prikkeldraadtaal
6.5 Woorden die werken
6.6 Trekken of duwen?

Meer weten over opdrachtgevers tevreden houden
Over dit boek en de auteurs

Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Leidingnemen
    Jan Willem van den Brink
    Leidingnemen
    € 9,75
  • Opdrachtgever tevreden
    Jan Willem van den Brink
    Opdrachtgever tevreden
    € 21,25
  • De emotie de baas
    Lucien Claessens
    De emotie de baas
    € 9,99
  • Procesadvisering
    Edgar Schein
    Procesadvisering
    € 52,50
  • Feilloos adviseren - 3e herziene editie
    Peter Block
    Feilloos adviseren - 3e herziene editie
    € 50,00
  • Handboek Appreciative Inquiry
    Robbert Masselink
    Handboek Appreciative Inquiry
    € 63,25

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Opdrachtgever tevreden

        Opdrachtgever tevreden
        Jan Willem van den Brink , Maarten van Os
        /