Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9789462763906. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
, ,

The CFO in pole position

Leading next generation decision making in a data-driven organization

Paperback Engels 2023 9789024462605
Verkooppositie 5463Hoogste positie: 5463
Vandaag voor 17:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Like in Formula-1 racing, decision-making is crucial for business success and can be the difference between a checkered flag or the gravel pit. Decisions are increasingly made based upon data, but which function within an organisation is most suitable to drive the transformation towards a Decision Oriented Organisation? An organisation that beats competitors based on excellence in decision-making.

In The CFO in Pole Position, Mohamed Bouker and Frank Geelen (partners at Deloitte Consulting) and Nart Wielaard (business author) make a convincing plea to put the CFO behind the wheel of this exciting transformation. With the right CFO, any business can become a Decision Oriented Organisation and make the right decision.

What this book will get you:
You will learn to transform your business into a Decision Oriented Organisation, to recognize the different types of decisions and what exactly a CFO needs to do to lead the organisation towards success in uncertain times.

Specificaties

ISBN13:9789024462605
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:212
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:30-5-2023
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Bouker Mohamed

Mohamed Bouker is partner bij Deloitte waar hij leiding geeft aan de afdeling Digital Finance voor Deloitte Nederland. Hij gelooft in de kracht van data als motor van bedrijfstransformaties.

Andere boeken door Bouker Mohamed

Over Frank Geelen

Frank Geelen is de EMEA Lead Partner Finance Transformation binnen Deloitte Consulting. Hij is gepassioneerd door de adoptie van nieuwe (digitale) technologieën en geniet ervan de ‘kunst van het mogelijke’ te ontdekken en de daaruit voortvloeiende zakelijke voordelen te realiseren

Andere boeken door Frank Geelen

Over Nart Wielaard

Nart Wielaard is strategisch scherpdenker op het snijvlak van maatschappij, technologie en bedrijfsleven. Hij brengt complexe ontwikkelingen terug tot eenvoudige en begrijpelijke verhalen en doet dat in de rol van gespreksleider, adviseur en schrijver. In vorige levens was Nart registeraccountant, wereldreiziger en journalist.

Andere boeken door Nart Wielaard

Inhoudsopgave

Introduction
Management summary

Part 1: Setting the scene
1. An old new role for CFOs
2. Everything changes
3. Even in times of radical change, some things will remain the same
4. It's the data, stupid!
5. Turbocharging Frederick Taylor

Part 2: Three domains of change
6. Governance
7. Decision-making
8. Organizing

Part 3: Doing is the best kind of thinking
9. Design principles for building a Decision Oriented Organization
10: Change: Where to begin?

Part 4: Decision time
11. Timing the wave

Notes
About the authors

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The CFO in pole position