Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The art of AI

Een praktische introductie in machine learning voor mediamakers

Paperback Nederlands 2022 9789463562669
Verkooppositie 626Hoogste positie: 626
Nog niet verschenen, verwacht op 27‑05‑2022
34,99

Samenvatting

Filmscènes of satellietfoto’s vinden door ze te beschrijven, honderden versies van illustraties genereren, of een songfestivalliedje componeren; het zijn een paar voorbeelden van wat een mediamaker met AI kan doen.

In dit boek demystificeren Van der Wees en Vreekamp het onderwerp waar iedereen het over heeft. Met voorbeelden van mediatoepassingen, interviews met makers en uitleg van diverse tools inspireren ze om machine learning direct toe te passen. Geen programmeerkennis vereist!

Dit boek helpt mediamakers om:
- kunstmatige intelligentie en machine learning beter te begrijpen;
- de kansen en gevaren van AI te ontdekken;
- te verkennen hoe machine learning past binnen de eigen praktijk;
- kant-en-klare AI-powered tools direct in te zetten;
- zelf een machine learning model te trainen.

Het onderwerp waar iedereen het over heeft!

Specificaties

ISBN13:9789463562669
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Druk:1
Verschijningsdatum:27-5-2022
Hoofdrubriek:IT-management / ICT
ISSN:

Over Laurens Vreekamp

Laurens Vreekamp (1980) is oprichter van de Future Journalism Today Academy en mentor bij het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek. Hij werkte eerder als News Lab Teaching Fellow voor Google. Was daarvoor docent User Experience Design & onderzoeker aan de Hogeschool Utrecht, faculteit Communicatie & Journalistiek. Laurens Won in 2013 de Docent van het Jaar-verkiezing. Hij werkte verder voor dentsu/Isobar, KRONCRV en NPO Radio 1. Studeerde cum laude af als European Media Master of Arts in Interactive Media (2003) aan de University of Portsmouth.

Andere boeken door Laurens Vreekamp

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The art of AI