Lees verder
Saskia Lips is al ruim 20 jaar adviseur voor management en leidinggevenden. Samenwerkingsvraagstukken bekijkt zij vanuit de context waarin en waarmee moet worden gewerkt. Op die context passen medewerkers namelijk hun gedrag aan. Managers en Leidinggevenden zijn dan ook vooral contextmakers. Het is de meest schuldvrije manier van leidinggeven en werkt bevrijdend voor zowel manager als medewerker.
Meer over Saskia LipsKomt een klant bij de kassa
Winkelervaringen van een superklant
Gebonden Nederlands 2012 2e druk 9789490783259Samenvatting
Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes?
Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn.
In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze alle tips en oplossingen prijs.
Wie het boek 'Komt een klant bij de kassa' serieus ter harte neemt, heeft niet alleen uren leesplezier, maar creëert ook een zaak waar klanten massaal en met plezier hun geld besteden.
Specificaties
Expertrecensies (5)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over Saskia Lips
Inhoudsopgave
2. Winkeltje spelen of ondernemen
3. Klant of schijnklant
4. Kennis
5. Assortiment
6. Luisteren
7. Hokjesdenken
8. Openingstijden
9. Winkelwerkplek
10. De zwakste schakel
11. Verbodsborden
12. Geloofwaardig adviseren
13. Prijzen
14. Uiterlijke verzorging
15. Omgangsvormen
16. Variatie en kwaliteit
17. Incident- of proceduregestuurde winkels
18. Klachtenbehandeling
19. Niets is conceptneutraal
20. De klant als film
21. Bedankt en graag tot ziens
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan