Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The excellent customer journey experience

Handbook for integrated multichannel management

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2014
Verkooppositie 5501
Direct te downloaden

Samenvatting

Leidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen weigeren om samen te werken. Terwijl de markt razendsnel verandert. Door de voortschrijdende digitalisering groeit het aantal communicatie- en distributiekanalen steeds verder. En de klanten en prospects gebruiken steeds meer van die kanalen dwars door elkaar heen in hun oriëntatie, koop en gebruiksprocessen. Bovendien treden er onverwachte concurrenten toe die het 'kanalenspel' beter beheersen.

De enige oplossing is het implementeren van een geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar afgestemd zijn. En dit vormt in de meeste organisaties een enorme uitdaging.

'The excellent customer journey experience' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk.

Een "must read"-boek voor iedere directeur en leidinggevende in marketing, sales en service die een doorbraak wil realiseren naar maximale ROI.

Specificaties

ISBN13:9789491560620
Rubriek:Marketing
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:319
Druk:1
Verschijningsdatum:5-3-2014

Expertrecensies (2)

Quintus Hegie | 4 september 2018
From a strategic and operational perspective, how do you integrate the different channels in your organization in order to deliver an excellent and seamless customer journey experience for your customer? That’s the topic that Mike Hoogveld, author of the book “The Excellent Customer Journey Experience” covers.Lees verder
Victor Blom | 21 mei 2014
Met ‘The Excellent Customer Journey Experience’ heeft Mike Hoogveld een boek geschreven dat een prettige mix is van theorie en praktijk. Het kan goed gebruikt worden als naslagwerk, want alle beschikbare informatie over marketingcampagnes, doelgroepen, en marketingkanalen wordt zeer gestructureerd aangeboden.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Mike Hoogveld

Mike Hoogveld is een veelgevraagd spreker en gastdocent op het gebied van toekomstbestendigheid. Op energieke wijze weet hij hierbij wetenschappelijke theorie te vertalen naar concreet bruikbare aanpakken voor de dagelijkse praktijk. Naast zijn werk als adviseur bij het mede door hem opgerichte bureau nlmtd, heeft Mike de afgelopen jaren aan Nyenrode promotie onderzoek gedaan naar de vraag wat succesfactoren zijn van toekomstbestendige organisaties. Ook is hij auteur van diverse bestsellers. Zijn recente boeken (Agile Managen; Denk als een startup) bereikten de nummer 1 en 2 positie van bestverkochte managementboek en werden genomineerd voor Managementboek van het Jaar, OOA Boek van het Jaar en de PIM Literatuurprijs.

Andere boeken door Mike Hoogveld

Inhoudsopgave

1. Introduction
2. The phenomenon ‘omnichannel management’
3. Channel characteristics
4. The omnichannel cycle
5. The omnichannel cycle – Step 1: Strategy
6. The omnichannel cycle – Step 2: The customer journey & experience
7. The omnichannel cycle – Step 3: Preparation
8. The omnichannel cycle – Step 4: Implementation
9. The omnichannel cycle – Step 5: Voice of the customer
10. The omnichannel cycle – Step 6: Check the omnichannel success factors
11. The omnichannel cycle – Step 7: Implementing improvements
12. The omnichannel cycle – Step 8: Evaluation and preparation for a new cycle
13. Case studies

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The excellent customer journey experience