Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het vliegwieleffect

Waarom sommige bedrijven momentum creëren en andere niet

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2021 9789047015277
Verkooppositie 113718 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

'Het vliegwieleffect' van Jim Collins is een verdieping van een van de krachtige elementen uit de wereldwijde bestseller 'Good to Great'. Daarin beschrijft Jim Collins dat succesvolle bedrijven een reeks van essentiële stappen nemen die samen aanvoelen als een groot, zwaar vliegwiel. Het kost grote moeite om het draaiend te krijgen, maar als je volhoudt gaat het telkens een beetje sneller draaien en creëer je momentum.

Dat is het moment van de doorbraak naar succes.
Aan de hand van casussen en theorie lees je welke stappen ervoor zorgen dat je het vliegwiel van jouw organisatie herkent. Ook ontdek je welke elementen het sneller doen draaien en hoe je het draaiend houdt in verschuivende markten.

‘Het vliegwieleffect’ is onafhankelijk te lezen – met dit boek maak je een vliegende start – en door ‘Good to Great’ ernaast te lezen til je het naar een nog hoger niveau.

Specificaties

ISBN13:9789047015277
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:88
Druk:1
Verschijningsdatum:10-2-2021

Expertrecensies (1)

Het vliegwieleffect van Jim Collins - 'Metaforen die je bijblijven'
Nora Ghaoui | 9 april 2021
Het vliegwieleffect is een dun boek, waarin Jim Collins uiteenzet hoe het vliegwiel werkt en hoe je het inzet. Collins diept een onderwerp uit dat hij eerder beschreef in zijn invloedrijke bestseller Good to great. Sinds de jaren negentig houdt Jim Collins zich bezig met de vraag wat bedrijven succesvol maakt en wat een bedrijf ‘geweldig' maakt, of voorkomt dat het in verval raakt.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jim Collins

Jim Collins is adviseur van succesvolle bedrijven: hoe ze groeien, excelleren en hoe goede bedrijven 'great' worden. Collins werkte voor senior directieleden en CEO's van meer dan honderd ondernemingen. Ook was hij werkzaam in de sociale sector. Jim Collins is afgestudeerd in business administration en wiskunde aan de Stanford University. Bovendien heeft hij diploma's gehaald aan de University of Colorado en de Peter F. Drucker Graduate School of Management (Claremont Graduate University).

Andere boeken door Jim Collins

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het vliegwieleffect