Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De power van een contentplatform

Hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek?

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2019 9789058754769
Voormalig top 100Totaal 109 dagen
Verkooppositie 1899Hoogste positie: 32
Direct te downloaden

Samenvatting

Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstreeks- een relatie met je publiek kunt opbouwen. Waar jouw bedrijf of organisatie kan uitgroeien tot een expert en van waaruit jij die autoriteit kunt verzilveren.

Hoe? Je leert het in De power van een contentplatform. Op basis van een model dat verschillende bedrijven eerder al succesvol hebben toegepast. En een draaiboek waarmee jij je bedrijfscultuur in acht stappen contentklaar maakt.

"Wat een gaaf boek zeg, kan zomaar de nieuwe standaard worden op het gebied van contentmarketing in Nederland." – Bas Hakker, Frank.news

Specificaties

ISBN13:9789058754769
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:240
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:23-9-2019
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

De power van een contentplatform - 'Missie geslaagd!'
Peter Streefkerk | 13 april 2020
Als je De power van een contentplatform van auteur Cor Hospes leest, is het net alsof hij je persoonlijk toespreekt. Zoals in één van zijn video's of bij één van zijn vele spreekbeurten, spatten de energie en de passie er vanaf.
Lees verder
De power van een contentplatform - 'Een goede indruk van de mogelijkheden'
Daniëlle de Jonge | 3 januari 2020
In 2008 begon ik met een eigen blog en nieuwsbrief. Dankzij social media kreeg ik steeds meer bereik, en tegelijkertijd probeerde ik uit te vogelen hoe LinkedIn, Twitter en YouTube het beste voor mijn bedrijf kunnen werken.
Lees verder
De power van een contentplatform - Aanrader
Ment Kuiper | 25 november 2019
Content. In marketing momenteel het meest gebruikte woord, zeker in combinatie met termen als contentmarketing, contentplanning en contentstrategie. Het wordt dus wel tijd dat iemand daar een aantal handvatten aan geeft. Cor Hospes pakt die handschoen op.
Lees verder
De power van een contentplatform - 'Actueel en goed leesbaar'
Sjors van Leeuwen | 5 november 2019
Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform met verhalen die er toe doen. Dat is de boodschap van Cor Hospes in De power van een contentplatform.
Lees verder

Lezersrecensies

3.7 van de 5
14 stemmen
5
2
6
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Cor Hospes: ‘Meeste marketeers hebben geen liefde voor hun publiek’
Pierre Pieterse 16 september 2019 Cor Hospes schreef met De power van een contentplatform een boek dat wel eens voor een revolutie in de marketingwereld kan zorgen. Als je deze wetten immers gaat naleven dan verbind je zomaar de werelden van makers, marketeers en klanten met elkaar (en dat werd eens tijd).

Over Cor Hospes

Cor Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over (guerrilla)marketing. Na een afgeronde hbo- en universitaire studie werkte hij jarenlang als zelfstandig journalist voor de belangrijkste kranten en (vak)tijdschriften van ons land. Met name op het gebied van communicatie, marketing en management en lifestyle (culinair, reizen en design).

Andere boeken door Cor Hospes

Inhoudsopgave

PROLOOG 11

1 WAAROM EEN CONTENTPLATFORM? 19
2 GELOOF, LIEFDE EN VERTROUWEN 39
3 MAAK GEEN CONTENT, VERTEL VERHALEN, VERTEL ONDERSCHEIDENDE VERHALEN 59
4 CONTENTMARKETING IS CULTUURVERANDERING 96
5 EER(ST) JE PUBLIEK 112
6 BEGIN BIJ HET BEGIN: JE STE 128
7 DOMEINEN, THEMA’S, FORMATS EN RUBRIEKEN. OFTEWEL: HOE VERTAAL JE JE DNA NAAR EEN CONTENTPLATFORM? 150
8 JE PUBLIEK UITBOUWEN 175
9 VERZILVEREN 205

EPILOOG 220
DANK 226
BRONNEN EN VERANTWOORDING 229

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De power van een contentplatform