Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Elke week goede leads

Een bewezen marketingformule voor complexe technische producten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2019 1e druk 9789090325958
Voormalig top 100Totaal 19 dagen
Verkooppositie 2601Hoogste positie: 73
Direct te downloaden

Samenvatting

Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Als je niet genoeg goede leads hebt, blijf je tijd verspillen aan klanten die te weinig opleveren. Daardoor blijven je marges laag en bouw je geen vermogen op voor de toekomst.

Met de juiste marketingstrategie kan elke ondernemer in de techniek meer verkopen, de marges flink verhogen en een ijzersterke positie in de markt veroveren. In dit boek lees je hoe.

- Kom moeiteloos aan tafel bij de beste klanten in jouw markt.
- Gebruik je technische expertise in je marketing, zodat je niet meer op prijs hoeft te concurreren.
- Ontwerp een unieke marketingstrategie op één A4, waarmee je stap voor stap jouw marketingmachine opbouwt en elke week goede leads binnenhaalt.

Martine Teeselink & Karen van Riel zijn de oprichters van marketingbureau Outdo. Ze hebben honderden ondernemers in de techniek geholpen om meer goede leads te krijgen en daarmee hun omzet én marge te vergroten.

'Veel leads genereren is geen kunst, waardevolle leads wel. Dit boek biedt daarvoor praktische handvatten. Een echte aanrader voor wie in minder tijd meer goede leads wil genereren.' - Jos Burgers, Veelgevraagd spreker en auteur

'Eindelijk! Een boek dat uitdaagt een ambitieus plan te maken én het uit te voeren. Het resultaat leverde een fikse bijdrage aan ons succes.' - Dirk Truyens, Directeur-eigenaar TMR Plastics

'Dit boek geeft je praktische handvaten om de klant te vinden, die bij jou past. Mijn advies: geef een boost aan je sales en ga er direct mee aan de slag.' - Fried Kaanen, Voorzitter Koninklijke Metaalunie en vicevoorzitter MKB-Nederland

Specificaties

ISBN13:9789090325958
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:188
Druk:1
Verschijningsdatum:23-5-2019
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
5 stemmen
5
0
0
0
0

Over Martine Teeselink

Ir. Martine Teeselink is ondernemer en veelgelezen publicist over strategie en marketing voor ondernemers in de techniek. Martine heeft een publiek van duizenden lezers die haar artikelen online lezen. Er verschenen artikelen van en over haar in o.a. Vraag en Aanbod, Metaalnieuws, Processing Profs, Engineers Online en nrc.next. Ze geeft lezingen op vakbeurzen en evenementen, zoals de ESEF, Technishow, New Industries en Industrial Processing. Voor ze Outdo oprichtte, werkte Martine als projectmanager in de IT. Ze werkte aan projecten bij HP, Leaseplan, ING, Rabobank, Shell, Achmea en DHL. Toen ze voor zichzelf begon als freelance projectmanager zat haar agenda binnen een paar weken vol. Martine stopte met freelancen, omdat ze ‘echt’ wilde ondernemen. Ze wilde niet langer uurtje factuurtje werken, maar een bedrijf opbouwen dat wereldwijd klanten bedient. Toen ze Karen ontmoette tijdens een masterclass ondernemerschap aan de Universiteit Utrecht, bleek zij deze droom met Martine te delen. Martine studeerde Technische Innovatiewetenschappen aan de TU Eindhoven en haalde haar master in Technology Policy. Ze woont in Utrecht.

Andere boeken door Martine Teeselink

Over Karen van Riel

Karen van Riel MSc is mede-oprichter van Outdo. Ze hielp meer dan vierhonderd ondernemers in de techniek om een persoonlijke strategie te bepalen om door te groeien naar de top van hun markt. Karen geeft lezingen over het verkopen van complexe, technische producten in binnen- en buitenland. Ze sprak op vakbeurzen zoals: Makropack, ICT en Logistiek, Technische Industriële Vakbeurs, Empack, TKD en Technishow. Daarnaast deelt Karen haar kennis over selectief verkopen voor duizenden volgers uit de techniek. Er verschenen artikelen van en over haar in o.a. Verpakkingsmanagement, Metaalnieuws, Verpakkingsprofs, en nrc.next. Karen studeerde culturele antropologie aan Universiteit Utrecht. Ze werkte in Guatemala en Bolivia en haalde een master in mensenrechten en internationale politiek aan The University of Glasgow in Schotland. Ze was zakelijk fondsenwerver voor een goed doel, tot ze tot de conclusie kwam dat een bedrijf starten de beste manier is om de wereld te verbeteren. Bij een masterclass ondernemerschap aan Universiteit Utrecht kwam ze in contact met Martine en dat was de start van Outdo. Ze woont in Utrecht.

Andere boeken door Karen van Riel

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Waarom marketing niet werkt voor ondernemers in de techniek
2. Marketing voor exponentiële groei
3. De beste-klantstrategie
4. De focusklant
5. Een vlijmscherpe boodschap
6. De 7 beste marketingkanalen
7. Een marketingplan op één A4
8. Goede leads uit elke marketingactie
9. De verkoopfuik
10. Het strategiegesprek
11. Praten in baten
12. Goede leads in 1 uur per week

Nawoord: de top van de markt binnen je bereik
Over de auteurs
Over Outdo

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Elke week goede leads