Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Integere types doen niet aan marketing

Overtuigend zakelijk bloggen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 9789462721081
Direct te downloaden

Samenvatting

Ben je onvoldoende zichtbaar als professional? Heb je veel te bieden, maar te weinig klanten? En houd je er eigenlijk niet van om jezelf te verkopen? Met enige regelmaat bloggen gaat je helpen. Het is de ideale vorm van acquisitie voor mensen die met mensen werken, met hart voor hun vak en innerlijke gedrevenheid.

Met dit boek in de hand bouw je aan een stevige weblog waarmee je jezelf zichtbaar, herkenbaar en aantrekkelijk maakt voor je doelgroep. Of je het altijd al van plan was of niet, nu ga je het daadwerkelijk doen: overtuigend zakelijk bloggen.

Bloggen is een vorm van contentmarketing: je dienst of product verkopen door waardevolle inhoud weg te geven. Precies daarom is bloggen bijzonder geschikt voor trainers, coaches en adviseurs: juist zij gaan en staan voor inhoud, zij werken met mensen én met hart voor hun vak. Bloggen sluit naadloos aan bij deze drijfveren.

Dit boek is een oproep aan trainers, coaches, adviseurs: laat je niet afschrikken door schreeuwerige marketing. Erger je er ook niet aan. Marketing is niet vies. Marketing gaat over zichtbaarheid. Waarde weggeven. Je hóeft niet te schreeuwen als je dat niet wilt. Ga bloggen.

Specificaties

ISBN13:9789462721081
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:184
Druk:1
Verschijningsdatum:1-8-2016
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

Integere types doen niet aan marketing - Overtuigend zakelijk bloggen
Anne-Mieke Vermeer | 23 november 2016
Het zal niet de bedoeling zijn van Kiki Verbeek dat u de titel van haar boek Integere types doen niet aan marketing serieus neemt. Zij schreef dit boek met de ondertitel ‘Overtuigend zakelijk bloggen' vanuit haar eigen praktijk en ervaring.
Lees verder
Integere types doen niet aan marketing
Fred Rutgers | 17 oktober 2016
Als meestgelezen blogger op www.deondernemer.nl en als auteur van inmiddels 5 boeken werd ik direct nieuwsgierig toen ik Integere types doen niet aan marketing- Overtuigend zakelijk bloggen zag. Ik kon haast niet wachten om hier een recensie over te schrijven.
Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
3 stemmen
2
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Preview - Integere types doen niet aan marketing
Kiki Verbeek 13 september 2016 Vind je marketing vooral iets voor de snelle jongens en meisjes die gemakkelijk geld willen verdienen? Dan is klantwervend bloggen echt iets voor jou. Kiki Verbeek schreef er een boek over: Integere types doen niet aan marketing. Een preview.

Over Kiki Verbeek

Kiki Verbeek is neerlandicus, filosoof en theatermaker. Vanuit haar onderneming en weblog Glashelder Verhaal begeleidt ze ervaren coaches en consultants bij het neerzetten van hun professionele identiteit. Kiki’s trainingen en boeken zijn onmisbaar voor procesbegeleiders die willen doen wat bij hen past en dat glashelder voor het voetlicht willen brengen.

Andere boeken door Kiki Verbeek

Inhoudsopgave

Inleiding
Tien goede redenen om te bloggen

1. Vage dienstverleners en andere zwijgende professionals
-Jezelf zichtbaar maken als professional
BLOG Show it, darling!
door Brigit Jans
-Hoe woorden tegelijk daden zijn
-Hobbels, angsten en vooroordelen van de blogger-to-be
BLOG Wat advocaten kunnen leren van Wim Anker: vijf tips
door Erik Jan Bolsius

2. Marketing is niet vies
-Zoveel als jij te vertellen hebt
BLOG Gebruik jij deze 2000 jaar oude verkooptechniek?
door Aartjan van Erkel
-De pijn van schrijven over je vak
-Wees gul en maak je geen zorgen

INTERVIEW Niet de held maar de gids
Blogger André Bisschop aan het woord

3. Bouwen aan je professionele identiteit
-Zoekende professionals: zoek rustig verder
BLOG Onbewuste patronen zijn emotiegedreven
door Maud van der Veldt
-Je bent dichter bij je focus dan je denkt
-Wie weet waar hij voor staat, hoeft niemand iets uit te leggen

INTERVIEW Je zakelijke doelen moeten bijdragen aan je persoonlijke doelen
Blogger Karianne Schippers aan het woord

-Vijf valkuilen bij het aanspreken van je doelgroep
BLOG Content marketing en de kracht van kwetsbaarheid
door Tristan Lavender

4. Schrijf jezelf naar expertstatus
-Inventarisatie van ingrediënten voor blogs
-In zeven stappen naar een overtuigende blog
-Praktische vragen voordat je begint
-Ga zitten en schrijf!
BLOG Zonder hulp kan ook een held niet schitteren
door André Bisschop

5. Een blog die staat als een huis
-Jezelf voorbereiden op het schrijven van een blog
BLOG Wat ik leerde van een boterham met kaas en chocopasta
door Karianne Schippers
-De online omgeving en lay-out van je blog

INTERVIEW Bij mijn doelgroep op schoot
Blogger Erik Jan Bolsius aan het woord

-Een aansprekende opening van je blog
BLOG Je wilt helemaal geen tekstschrijver die jou goed begrijpt
door Chris Rommers
-De waardevolle inhoud van je blog
-Een overtuigende afsluiting van je blog

INTERVIEW Alles is vorm, en ik wil dat die vorm deugt
Blogger Kitty Kilian aan het woord

-Een overtuigende schrijfstijl voor blogs
BLOG Journalisten interviewen geen boeken
door Janneke van Heugten

-Het gebruik van verwijzingen naar bronnen buiten je blog

INTERVIEW Niemand in jouw werkveld doet iets belachelijks
Blogger Aartjan van Erkel aan het woord

-Algemene schrijftips & laatste check
-Het verspreiden van je blog
BLOG Hoe schrijf je SNEL een zakelijk blog?
door Kitty Kilian
-Alles op een rij
-Checklist Klantenwervend Bloggen
BLOG Een pitch voor elke gelegenheid
door Kiki Verbeek
-Rustige types schreeuwen niet
-Nawoord

Dankwoord
Over Kiki Verbeek

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Integere types doen niet aan marketing