Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.

Klachten

Heeft u een klacht over een product, een dienst of de service van Managementboek? U kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@managementboek.nl of 010-4731397. Wij kunnen uw klacht snel in behandeling nemen als u:

  • uw klacht volledig en duidelijk beschrijft;
  • uw klant- en ordernummer vermeldt;
  • uw contactgegevens vermeldt.

Klacht indienen

U kunt uw klacht per e-mail of brief indienen:

info@managementboek.nl

Managementboek
Afdeling Klachten
Antwoordnummer 101
3100 VB Schiedam

Het is niet nodig om uw brief te frankeren.

Antwoord van Managementboek

Als u een klacht indient bij Managementboek, ontvangt u binnen 14 dagen een antwoord op uw klacht. Wanneer Managementboek uw klacht niet binnen deze termijn kan beantwoorden, ontvangt u hierover binnen 14 dagen bericht met een indicatie van de termijn waarop u antwoord kunt verwachten.

Klacht indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie

Ook kunt u uw klacht indienen via het klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Uw klacht wordt dan zowel naar Managementboek als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.

Een geschil

Als uw klacht niet opgelost kan worden in overleg met Managementboek, ontstaat er een geschil. Hiervoor geldt de geschillenregeling. Hiervoor verwijzen we u naar de geschillenprocedure van de Thuiswinkelorganisatie. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Europese online geschillenplatform

Voor een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR)

Vragen?

De klantenservice is maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur bereikbaar op 010-4731397. U krijgt dan direct een van onze medewerkers aan de lijn. U kunt ook mailen naar info@managementboek.nl .

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden