Zeven genomineerden
Dit jaar zijn er zeven titels genomineerd die je als marketeer absoluut niet mag missen:
- Bart de Leeuw & Mieke Fonck - Empathie werkt
- Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard & Chris Van Gils - Do Tell
- Jean-Pierre Thomassen & Eric de Haan - Customer Experience: van cult naar cultuur
- Marjolijn Meynen & Ed Stibbe - Duurzame verleiding
- Patrick Petersen - Handboek AI voor marketing en groei
- Peter Snoeckx - De Retentie-economie
- Patrick van Thiel - Met de stroming mee
De genomineerden voor de Marketingliteratuurprijs 2024 behandelen essentiële marketingthema’s en bieden vernieuwende inzichten op het gebied van empathie in marketing (Empathie werkt), de kracht van storytelling (Do Tell), klantgerichte cultuurverandering (Customer Experience: van cult naar cultuur), duurzame marketingstrategieën (Duurzame verleiding), de rol van AI in marketinggroei (Handboek AI voor marketing en groei), klantretentie in de moderne economie (De Retentie-economie), en het navigeren door marktdynamieken (Met de stroming mee).
Deze titels liggen stuk voor stuk op koers om impact te maken in de wereld van marketing. Tijdens het event zullen de genomineerden je meenemen in hun visie, hun strategieën delen en de nieuwste trends presenteren.
Veelzijdige jury vol marketingexpertise
De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2024 bestaat uit een divers en ervaren panel van twaalf marketingprofessionals, die samen een breed spectrum aan expertise vertegenwoordigen. Onder leiding van Hans Molenaar (directeur van Beeckestijn Business School) en Egbert Jan van Bel (auteur en adviseur) beoordelen zij de meest impactvolle marketingboeken van het jaar. De jury bestaat uit Arend-Jan Nijhuis (managing partner NICM), Merel Braakman (founding partner Digitalheads), Yvonne Nassar (commissaris MECC Maastricht), Matthijs van den Broek (consultant Evolve), Dorien van der Heijden (adviseur en winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2021), Frank van Delft (directeur CIM7), Max Kohnstamm (beleidsmedewerker Life Skills), Monique Brand Flu (programmamanager Buma/Stemra), Ruud Frambach (hoogleraar marketing, VU Amsterdam) en Shira Winterkamp (partner Marketing Queens). Deze groep combineert academische inzichten met praktijkervaring om tot een weloverwogen oordeel te komen. Op naar de winnaar(s) van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024!
Mini-magazine
Om je verder kennis te laten maken met de genomineerde auteurs en hun boeken kun je terecht op deze pagina.
Inzichten, innovatie en inspiratie
De PIM Marketingliteratuurprijs 2024 belooft een event te worden vol vernieuwende ideeën en inzichten die de marketingwereld in beweging houden. Hier ontmoet je niet alleen de meest invloedrijke denkers van het afgelopen jaar, maar krijg je ook de kans om diep in te gaan op actuele marketingvraagstukken.
Winnaars van 2023, Charida Dorder (AI in Marketing), winnaar van de marketingliteratuurprijs en Wim Vermeulen (Speak Up!), winnaar van de bewustmaker, reflecteren op de veranderingen in marketing van het afgelopen jaar en verklappen hun kijk op de toekomst.
Tijdens de Marketingliteratuurprijs 2024 kun je naast de keynote sessies van Charida en Wim deelnemen aan interactieve break-out sessies waarin we dieper ingaan op actuele marketingvraagstukken. En de winnaars van 2024 krijgen natuurlijk ook nog het woord.
Locatie: Easyfairs, Gorinchem
Datum: 14 november 2024
Programma: to be announced (starttijd ongeveer 14:30u)
Aanmelden kan hier >