
Lees verder
Rob Huisman is bestuursadviseur. Hij werkt voor directies, Raden van Bestuur en Raden van Commissarissen, soms ook in samenspel met de eerstverantwoordelijken in lijn voor juridische zaken, corporate communicatie en investor relations. Persoonlijk advies over strategie en communicatie is zijn kernactiviteit.
Meer over Rob HuismanDe essentie van succesvol besturen en leidinggeven ligt besloten in geloofwaardig en overtuigend communiceren. Aan de absolute top doe je eigenlijk niets anders dan dat. Het maakt een positie in de Raad van Bestuur onvergelijkbaar met alles wat je tot nu toe hebt gedaan.
Met dit AI-boek ontdek je hoe je als Communicator te werk gaat. Hoe beïnvloed je je reputatie en imago? Welke karaktereigenschappen maken het verschil? Wat zijn de gevaren van een te grote broek? Waarom slaagt de ene CEO met vlag en wimpel waar de andere jammerlijk faalt? Hoe relevant is transparantie? En wat kun je met emoties?
Auteur Rob Huisman is bestuursadviseur. Normaal opereert hij achter de schermen bij (inter)nationale topbedrijven. In 'Communicator' treedt hij eenmalig uit de coulissen met 72 inzichten uit de praktijk van bestuurders op het allerhoogste niveau. Een caleidoscopisch overzicht van analyses, anekdotes en antwoorden, waarmee het DNA van de
Communicator stap voor stap wordt ontrafeld.
Communicator biedt een onthullende inkijk in wat er werkelijk in de boardrooms gebeurt. Met onderhoudende verhalen over successen en fiasco’s, de verrassende mechanismen die erachter schuilgaan en pakkende beschrijvingen van de drempels en valkuilen. Een must read voor iedereen met ambitie.
communicatie communiceren leiderschap leidinggeven doelcommunicatie bestuurders topmanagement strategische communicatie transparantie executive communicatie persoonlijke effectiviteit overtuigen professionele relaties emotie versus ratio verantwoording afleggen luisteren management besluitvorming invloed geloofwaardigheid reputatie storytelling empathie organisatie crisiscommunicatie authenticiteit vertrouwen presenteren feedback verwachtingsmanagement