
Lees verder
Ooit vierden bedrijven als GM, Ford en Kodak hoogtij. Totdat er een einde kwam aan hun business excellence.
Staat uw bedrijf hetzelfde lot te wachten? Hoe weet u dat? En hoe kunt u van koers veranderen?
Zoek het uit, belicht de donkere hoekjes van uw bedrijf. Ontmasker de zelfdestructieve eigenschappen voordat zij uw bedrijf vernietigen. Succes kan u verblinden voor bedreigingen, gemiste kansen en andere zelfdestructieve kenmerken. Ook cultuurconflicten, arrogantie en algehele ontkenning van aankomende problemen staan een realistisch zicht op de toekomst in de weg. 'The Self-Destructive Habits of Good Companies' is dé gids waarin beschreven wordt hoe u deze kenmerken kunt vermijden, herkennen en behandelen om er zeker van te zijn dat uw bedrijf overleeft.
Maak gebruik van de goede eigenschappen van uw bedrijf, de kenmerken van duurzame rentabiliteit en marktleiderschap. Dit boek laat u in detail zien hoe u dit doet.
strategisch gedrag bedrijfscontinuïteit strategie faalfactoren zelfvoldaanheid ontkenning arrogantie obsessieve groei kokervisie territoriumdrift competentieafhankelijkheid preventie organisatiegedrag bedrijfsfalen ondernemingsverval verandermanagement leiderschap management succesfactoren waarschuwingstekens bedrijfscultuur organisatieverandering bedrijfsblindheid strategisch management innovatiemanagement concurrentieanalyse organisatiekunde organisatieleren interne conflicten ondernemingsanalyse