Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Marketing 3.0
Marketing 3.0
Marketing 3.0
Philip Kotler Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0

From Products to Customers to the Human Spirit

Gebonden Engels 2010 9780470598825
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
26,61
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

In een tijdperk van de zeer bewuste consument moeten bedrijven hun relevantie kunnen tonen. Het nieuwe model voor marketing (marketing 3.0) ziet consumenten niet als consumenten alleen, maar als de complexe, multidimensionale mensen die zij zijn. Consumenten, op hun beurt, kiezen bedrijven en producten die een diepere behoefte vervullen: participatie, creativiteit, community en idealisme.

In 'Marketing 3.0' legt marketinggoeroe Philip Kotler uit waarom de toekomst van marketing ligt in het creëren van producten en diensten, en in bedrijfsculturen die de waarden van de doelgroep inspireren, bevatten en reflecteren.

Specificaties

ISBN13:9780470598825
Trefwoorden:bedrijfscultuur, marketing, klanttevredenheid, klantgerichtheid, marketingstrategie, dienstverlening
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:192
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Verschijningsdatum:22-6-2010
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Paul Riegen | 9 april 2013
'Marketing 3.0' is het nieuwste boek van Philip Kotler en twee Aziatische auteurs. Opmerkelijk is dat het voorwoord is geschreven door de president van Indonesië. Opmerkelijk omdat daaruit blijkt dat een nieuwe manier van marketingdenken haar oorsprong niet automatisch in de oorspronkelijke marketinglanden heeft.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Bekijk alle boeken

Over Hermawan Kartajaya

Hermawan Kartajaya is oprichter en executive chairman van MarkPlus, Inc., en een van de ‘50 Goeroes die de toekomst van marketing hebben vormgegeven’, volgens het Chartered Institute of Marketing, Verenigd Koninkrijk. Ook ontving Hermawan de Distinguished Global Leadership Award van de Pan-Pacific Business Association aan de Universiteit van Nebraska-Lincoln. Hij is de huidige president van de Asia Council for Small Business – een regionale raad van ondernemingen en afdelingen van de International Council for Small Business – en medeoprichter van de Asia Marketing Federation.

Andere boeken door Hermawan Kartajaya

Bekijk alle boeken

Over Iwan Setiawan

Iwan Setiawan is chief operating officer van MarkPlus, Inc. (www.markplusinc.com), waar hij bedrijven helpt met het ontwerpen van hun marketingstrategieën. Hij is een regelmatig schrijver en spreker en tevens hoofdredacteur van Marketeers (www.marketeers.com). Iwan behaalde een MBA aan de Kellogg School of Management van Northwestern University en een BEng aan de University of Indonesia.

Andere boeken door Iwan Setiawan

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Foreword
Preface
About the Authors

PART I: Trends
Chapter One: Welcome to Marketing 3.0
Chapter Two: Future Model for Marketing 3.0

PART II: Strategy
Chapter Three: Marketing the Mission to the Consumers
Chapter Four: Marketing the Values to the Employees
Chapter Five: Marketing the Values to the Channel Partners
Chapter Six: Marketing the Vision to the Shareholders

PART III: Application
Chapter Seven: Delivering Socio-Cultural Transformation
Chapter Eight: Creating Emerging Market Entrepreneurs
Chapter Nine: Striving for Environmental Sustainability
Chapter Ten: Putting It All Together

Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Winning at Innovation
    Fernando Trias de Bes
    Winning at Innovation
    € 40,23
  • Ten Deadly Marketing Sins
    Philip Kotler
    Ten Deadly Marketing Sins
    € 34,70
  • Good Works!
    Philip Kotler
    Good Works!
    € 30,65
  • Winning Global Markets
    Philip Kotler
    Winning Global Markets
    € 32,00
  • Marketing 4.0
    Philip Kotler
    Marketing 4.0
    € 26,61
  • Principles of Marketing with MyMarketingLab, Global Edition
    Philip Kotler
    Principles of Marketing with MyMarketingLab, Global Edition
    € 86,19

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing 3.0

        Marketing 3.0
        Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
        /