Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing The Handbook of Market Intelligence
VOORDEEL - 33% korting
The Handbook of Market Intelligence
The Handbook of Market Intelligence
Hans Hedin Hans Hedin is een expert op het gebied van corporate intelligence en market intelligence vanuit een strategisch perspectief. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Hans Hedin, Irmeli Hirvensalo, Markko Vaarnas

The Handbook of Market Intelligence

Understand, Compete and Grow in Global Markets

Gebonden Engels 2014 9781118923627
Verkooppositie 3497
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
56,47
26,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 33% korting

Samenvatting

De tweede druk van deze uitgave biedt stap-voor-stap routekaart voor het implementeren, uitvoeren en verder ontwikkelen van een market intelligence programma in uw eigen organisatie.

Met een goedopgezet market intelligence programma kunt u uw marktinformatie snel en efficiënt omzetten in marketingacties en strategische inzichten. 'The Handbook of Market Intelligence' laat zien hoe u zo'n programma kunt vormgeven, inzetten en verder uitbouwen. Het is gebaseerd op best practices en internationale cases.

Daarnaast is het materiaal verreikt met uitgebreide mondiale onderzoeksgegevens. Hierdoor is 'The Handbook of Market Intelligence' de benchmark rond het organiseren van market intelligence.

Specificaties

ISBN13:9781118923627
Trefwoorden:marktonderzoek, marktanalyse, strategische marketing, business intelligence, market intelligence
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:276
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:2
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Hans Hedin

Hans Hedin is een expert op het gebied van corporate intelligence en market intelligence vanuit een strategisch perspectief.

Andere boeken door Hans Hedin

Bekijk alle boeken

Over Irmeli Hirvensalo

Irmeli Hirvensalo is directeur strategische marketing bij GIA.

Andere boeken door Irmeli Hirvensalo

Bekijk alle boeken

Over Markko Vaarnas

Markko Vaarnas is CEO en oprichter van GIA.

Andere boeken door Markko Vaarnas

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Preface to the Second Edition
About the Authors
About Global Intelligence Alliance

PART 1: Market Intelligence in Global Organizations
1. Market Intelligence: Drivers and Benefits
2. Market Intelligence in Global Organizations: Survey Findings in 2013

PART 2: Roadmap to World Class Market Intelligence
3. Key Success Factors of World Class Market Intelligence
4. Intelligence Scope – Determining the Purpose, Target Groups, and Focus Areas of an Intelligence Program
5. Intelligence Process – Turning Random Data into Meaningful Insight
6. Intelligence Deliverables – Building a High-Impact Market Intelligence Product Portfolio
7. Intelligence Tools – Collecting, Storing, and Disseminating Intelligence
8. Intelligence Organization – The People and Resources that Generate the Impact
9. Intelligence Culture – Engaging the Organization in Market Intelligence

PART 3: Market Intelligence for Key User Groups
10. Market Intelligence for Current Awareness Across the Organization
11. Market Intelligence for Strategic Planning
12. Market Intelligence for Marketing, Sales, and Account Management
13. Market Intelligence for Innovation and Product Life Cycle Management
14. Market Intelligence for Supply Chain Management

PART 4: Developing World Class Market Intelligence Programs
15. Implementing Market Intelligence Programs
16. How to Develop an Existing Market Intelligence Program for Greater Impact
17. Demonstrating the Impact of Market Intelligence
18. Trends in Market Intelligence

Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    Christiaan Slierendrecht
    Word eens volwassen! - Next level online ondernemen
    € 21,95
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • Eén fan per dag
    Jos Burgers
    Eén fan per dag
    € 20,00
  • Strategische marketingplanning
    Karel Jan Alsem
    Strategische marketingplanning
    € 71,95
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • Basisboek digital analytics
    Danny Oosterveer
    Basisboek digital analytics
    € 39,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Handbook of Market Intelligence

        The Handbook of Market Intelligence
        Hans Hedin , Irmeli Hirvensalo , Markko Vaarnas
        /