

Drs. Jeske Nederstigt doceerde tot 2009 Consumentengedrag, Customer Journey Mapping, Keuzegedrag en Onderzoeksmethoden aan verschillende opleidingen van Fontys Hogeschool. Momenteel is ze binnen de hogeschool onderzoeker sociale innovatie en gedragsverandering bij het Expertisecentrum Circulaire Transitie.
Meer over de auteursConsumentengedrag
Paperback Nederlands 20267 9e druk 9789001196066Samenvatting
Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten.
Specificaties
Over Theo Poiesz
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan