Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Handboek Direct Marketing 2.0

Marketing via print, DRA, e-mail, web, blogs, mobiele media, telefonie, IVR, sms, DRTV, interactieve tv, podcast, webcast…

Paperback Nederlands 2007 9789013045918
Verkooppositie 99999996 dagen in de top 100
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

Het 'Handboek Direct Marketing 2.0' is het standaardwerk voor de marketingperiode die met het web is aangebroken. Het beschrijft in detail hoe commerciële processen van marketing, verkoop en services via media worden uitgevoerd. Dit handboek analyseert van alle media de interessante kenmerken en geeft aan hoe die het beste kunnen worden gebruikt. De kracht van de combinatie met data-analyse wordt uitgebreid behandeld. Evenals het vormgeven van de succesvolle organisatie en de juridische consequenties. Dit handboek omvat het volledige direct marketingproces vanaf de strategische keuzes tot en met de praktische realisatie. Compleet met zes cases.

Het meest volledige werk in het vakgebied dat in de Nederlandse taal is verschenen.

Specificaties

ISBN13:9789013045918
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:345
Druk:1
Verschijningsdatum:29-8-2007
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Eric van Arendonk RM | 17 december 2007
Persoonlijk vind ik het lezen van handboeken niet echt prettig. Dat heeft te maken met de opzet van een handboek. Het is zo vreselijk volledig. Daar is op zich niets mis mee, maar hierin zit opgesloten dat je dus ook basiszaken tegenkomt die voor jou als niet meer dan open deuren zijn.Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
4 stemmen
3
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Paul Postma

Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen. Na een loopbaan in het bedrijfsleven bouwde hij als partner van Ernst & Young een internationale CRM praktijk op. Veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland, en auteur diverse boeken. Postma is daarnaast bekend van zijn 'Verkoopefficiency'-methode voor prestatieverbetering in de persoonlijke verkoop. Directeur van Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Woerden, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken. PPMC adviseert bedrijven en organisaties in de business-to-business en in de consumentensector bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. PPMC staat al jaren met McKinsey en BCG in de top 3 van Nederland van de beste Marketing- en Businessconsultancy bedrijven, gebaseerd op onderzoek door TNS NIPO en Motivaction. In 2015 staat PPMC op nummer 1, net als in 2010 en 2014. Als een van Nederlands´ bekendste marketeers heeft Paul Postma een reputatie in successen met datagestuurde marketing. Als geen ander heeft hij inzicht in kansen en mogelijkheden van Big Data Marketing, en in de illusies. 'Wie via Big Data naar zijn klanten kijkt, ziet als een onbevangen kind hoe verrassend de wereld er in werkelijkheid uitziet.' In 2014 heeft hij de DM Oeuvre Prijs gekregen tijdens de Dialogue Marketing Awards.

Andere boeken door Paul Postma

Inhoudsopgave

Voorwoord
Introductie

1. De ontwikkeling van marketing naar marketing 2.0
2. Het tweede face marketingproces
3. Data en analyse
4. Direct marketingmedia
5. Het waarnemen van direct marketingmedia
6. Juridische aspecten
7. Cases

Noten
Bijdragen auteurs
CV's medewerkers Handboek Direct Marketing 2.0
Register

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek Direct Marketing 2.0