Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Bingemarketing
Bingemarketing
Bingemarketing
Carlijn Postma Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. Meer over Carlijn Postma
Carlijn Postma: ‘Eigen kanaal met publiek is belangrijkste waarde voor de komende vijf jaar’ Bas Hakker 11 february 2020 Carlijn Postma (eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voormalig Content Marketeer van het jaar) schreef een nieuw boek genaamd Bingemarketing. Lees het volledige artikel
Carlijn Postma

Bingemarketing

Het beste scenario voor het bouwen van je merk

Paperback Nederlands 2019 9789024427680
4 beoordelingen
Verkooppositie 27306 dagen in de top 100
Audio-download | NL € 14,99 Paperback | NL € 23,95
Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
23,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw.

Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood.

Vertel je verhaal als een steengoede televisieserie, en maak van elke uiting een aflevering voor je publiek. Met bingemarketing zorg je ervoor dat mensen jouw verhalen wél willen consumeren, als loyale en betrokken lezers, kijkers of luisteraars.

Bingemarketing presenteert een praktisch scenario dat je kunt volgen voor de ontwikkeling van je eigen merk of organisatie. Een leidraad waarmee je bouwt aan je merk, onderbouwd met voorbeelden en theorieën uit Hollywood.

Specificaties

ISBN13:9789024427680
Trefwoorden:marketing, merkenmanagement, klantenbinding, Bingemarketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Boom Uitgevers Amsterdam
Druk:1
Verschijningsdatum:23-9-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Bingemarketing - 'Een uiterst leesbaar boek'
Elly Stroo Cloeck | 13 juli 2020
Carlijn Postma stelt in haar boek Bingemarketing - Het beste scenario voor het bouwen van je merk een goede vraag: waarom bingewatchen we wel bij een Netflix-serie, maar niet bij de content van een merk? Wat zouden merkbouwers van Hollywood kunnen leren?Lees verder
Bingemarketing - 'Ik heb in tijden niet zo'n goed marketingboek gelezen'
Mylene Bouwman | 24 oktober 2019
Eerlijk gezegd: ik heb in tijden niet zo'n goed (content)marketing boek gelezen. En ik lees veel. Na het lezen van Bingemarketing van Carlijn Postma stond ik direct aan om mijn strategieën voor klanten naar een hoger level te tillen. Namelijk richting bingewatchable content.Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
4 stemmen
2
0
1
1
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Carlijn Postma: ‘Eigen kanaal met publiek is belangrijkste waarde voor de komende vijf jaar’
Bas Hakker 11 februari 2020 Carlijn Postma (eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voormalig Content Marketeer van het jaar) schreef een nieuw boek genaamd Bingemarketing. De basis van het boek is: welke content wetten zitten er verborgen in het maakproces van Netflix series waardoor we blijven kijken?
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Carlijn Postma

Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef eerder 'Zakelijk twitteren voor beginners' (2010) en 'Contentmarketing in 60 minuten' (2014). Daarnaast publiceerde ze artikelen bij het Amerikaanse Content Marketing Institute en spreekt ze wereldwijd op diverse congressen.

Andere boeken door Carlijn Postma

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Trailer 7
Van bingewatchen naar bingemarketing 10

PART I The depart
hoe het allemaal begon 19
De pilot voor de evolutie 25
Een nieuwe mindset 31
Showrunners in plaats van marketing directors 37
Waarom, waarom, waarom 41

PART II Initiation
Je eigen televisieserie 47
Seizoenen en afleveringen 55
Een groot universum 59
Driedimensionale merkguidelines 71
Doelgroep versus publiek 79
The hero‚s journey 87
The audience journey 101
Jouw beloning 121

PART III The return
Formats 125
Series maken 133
Contentmapping en distributie 143
Vinden, binden en activeren 161

PART IV the END
A new dawn 171
Cast & crew 173

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Aandachtsmarketing
    Klaas Weima
    Aandachtsmarketing
    € 34,95
  • Cybersecurity voor Dummies
    Joseph Steinberg
    Cybersecurity voor Dummies
    € 32,99
  • Customer innovation
    Marion Debruyne
    Customer innovation
    € 34,99
  • Oproep van een waakhond
    Pieter van Vollenhoven
    Oproep van een waakhond
    € 15,00
  • Content Playbook
    Carolien Vader
    Content Playbook
    € 20,99
  • Marketing voor de Madmen van morgen
    Wim Vermeulen
    Marketing voor de Madmen van morgen
    € 20,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bingemarketing

        Bingemarketing
        Carlijn Postma
        /