Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

101 beïnvloedingstechnieken

De ultieme brainhacks die jouw omzet en conversie verhogen

Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789024469291
Verkooppositie 798Hoogste positie: 754
Nog niet verschenen, verwacht op 10‑04‑2025
27,50

Samenvatting

Met de direct toepasbare technieken in dit boek, maak je het mogelijk resultaten substantieel te laten groeien.

Hoe boek je optimale resultaten in een steeds competitievere markt? Invloed is het antwoord. Beïnvloeding is dan ook dé onmisbare skill voor ondernemers, commerciële professionals en marketeers.

In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je 101 overtuigende technieken die je helpen om jouw invloed te vergroten en je doelen te bereiken. Dit boek biedt heldere, to-the-point uitleg en is onderbouwd met talloze onderzoeksresultaten. Elk van de 101 hoofdstukken zit boordevol direct toepasbare tips die je meteen in de praktijk kunt brengen.

Na het lezen van dit boek beheers je de kunst van beïnvloeding en begrijp je hoe je menselijk gedrag kunt sturen. Wist je bijvoorbeeld dat je 10 keer meer omzet kunt scoren door het toevoegen van slechts 1 korte zin? Of dat het stellen van 1 extra vraag de productiviteit van je collega’s met wel 500% kan laten toenemen? En met een simpele glimlach? Kun je je verkoopcijfers zomaar verdrievoudigen.

Specificaties

ISBN13:9789024469291
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:10-4-2025
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Over Nicol Tadema

Nicol Tadema is auteur, spreker en trainer. Mensen noemen haar ook een woordgoochelaar. Waarom? Omdat Nicol het onmogelijke mogelijk maakt door te goochelen met woorden. Zo verdubbelt ze de resultaten door 1 letter toe te voegen. Laat Nicol mensen met de inzet van 1 woord aan een paars konijn denken. En ze zet de boel op z’n kop om het gedrag van lezers te sturen. In de afgelopen jaren schreef Nicol al duizenden overtuigende teksten voor onder andere het Rijksmuseum, Goodhabitz en Deloitte. Ook is Nicol auteur van 4 boeken: De 7 magische woorden (2023), Tekst werkt (2021), Werven met woorden (2018) en De nieuwe werven met woorden (2016). Haar blogs zijn veelgelezen; in 2022 was ze Best gelezen auteur op Frankwatching. Verder deelt Nicol op het podium en tijdens trainingen haar kennis over taal, het toepassen van neuromarketingprincipes en beïnvloeden van het brein. Zet haar voor een groep en Nicol gaat stuiteren van enthousiasme.

Andere boeken door Nicol Tadema

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        101 beïnvloedingstechnieken