Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Brand Design
Brand Design
Brand Design
Ruud Boer Ruud Boer is Register Marketeer en maakt voor zijn boek gebruik van 25 jaar merkervaring. Ruim 12 jaar als verantwoordelijke voor A-merken als Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga en sinds 1998 als directeur en partner van BTM / Bataafsche Teeken Maatschappij. Meer over Ruud Boer
Preview - 5e herziene editie van Brand Design Justin van Lopik 1 may 2015 Sinds de introductie van het boek in 2002 is Brand Design van Ruud Boer een begrip geworden in directiekamers en marketingopleidingen. Nu, 13 jaar later, is het boek toe aan alweer de 5e herziene editie. Waarom is dat nodig? Lees het volledige artikel
Ruud Boer

Brand Design

Nieuw Brand Design Model met 22 digitale merkuitingen - met MyLab NL toegangscode

Gebonden Nederlands 2018 9789043036115
14 beoordelingen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 79228 dagen in de top 100
Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
43,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken.'

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in veel directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Nieuw in deze zesde editie is het geoptimaliseerde Brand Design model. Omdat steeds meer bedrijven online instrumenten inzetten om hun merk te laten groeien, heeft het Brand Design model nu naast 22 fysieke merkuitingen ook 22 digitale merkuitingen.

BRAND DESIGN is geschreven voor iedereen die direct of indirect verantwoordelijk is voor merken of daarvoor wordt opgeleid. Met de bondige theorie, nuttige modellen zoals de Merk-Wijzer en het Customer Brand Journey model, en een rijkdom aan actuele voorbeelden is dit boek breed toepasbaar.

Bij dit boek wordt op de digitale leeromgeving MyLab | Nederlandstalig veel aanvullend studie- en lesmateriaal aangeboden, zoals een digitale versie van het boek, een uitgebreide begrippentrainer en toetsvragen.

'Interessant voor iedere marketeer.' - MarketingTribune
'Fantastisch dat we binnen ons taalgebied een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes worden verbeeld.' - Luuk Ros; Manager Content & Business NIMA
'Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken.' - Harry van Delft; Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University

Specificaties

ISBN13:9789043036115
Trefwoorden:basisbibliotheek, merkenmanagement, merken, brand, branding, brand design
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:374
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:6
Verschijningsdatum:4-6-2018
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Jeanine Dijkhuis | 19 juni 2015
Het ontwikkelen van een visie voor een merk ligt erg dicht bij de ontwikkeling van een bedrijfsfilosofie. Een goede merkvisie bestaat uit een toekomstvisie van de markt en de positie van jouw merk in die toekomst ten opzichte van je concurrenten. Het bouwen van een merk is dus een doorlopend, zorgvuldig proces.Lees verder
Sjors van Leeuwen | 16 juni 2015
Merken nemen in ons leven een steeds belangrijkere plaats in. Niet alleen fungeren ze als herkenbaar en betrouwbaar kwaliteitsbaken bij de aanschaf van producten en diensten. Ook ontlenen we steeds vaker onze identiteit aan populaire merken en zogeheten ‘love brands’.Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
14 stemmen
4
8
2
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Preview - 5e herziene editie van Brand Design
Ruud Boer 1 mei 2015 Sinds de introductie van het boek in 2002 is Brand Design van Ruud Boer een begrip geworden in directiekamers en marketingopleidingen. Nu, 13 jaar later, is het boek toe aan alweer de 5e herziene editie. Waarom is dat nodig? Wat is er in die tijd veranderd? Ruud Boer neemt ons in vogelvlucht mee in de ontwikkeling van het vakgebied Brand Design.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Ruud Boer

Ruud Boer is Register Marketeer en maakt voor zijn boek gebruik van 25 jaar merkervaring. Ruim 12 jaar als verantwoordelijke voor A-merken als Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga en sinds 1998 als directeur en partner van BTM / Bataafsche Teeken Maatschappij. Vanuit dit Rotterdamse Brand Designbureau helpt hij productmerken, retailmerken en corporate merken om verder te groeien vanuit inhoud en vormgeving. Hij was voorzitter van het BNO Platform Brand Design. Daarnaast geeft hij lezingen, workshops, NIMA masterclasses, was hij gastdocent bij de Universiteit van Tilburg en is hij docent bij de SRM.

Andere boeken door Ruud Boer

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Het merk
2. Merkstrategie
3. Brand Design
4. Mentale merkidentiteit
5. Visuele merkidentiteit
6. Fysieke merkuitingen
7. Digitale merkuitingen
8. Merkactivatie

Begrippenlijst
Geraadpleegde literatuur
Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Online Brand Identity
    Joris Merks-Benjaminsen
    Online Brand Identity
    € 44,50
  • Inleiding in de pedagogiek
    Annemarie Becker
    Inleiding in de pedagogiek
    € 30,00
  • Aan de slag met Java en JavaFX
    Gertjan Laan
    Aan de slag met Java en JavaFX
    € 49,95
  • Marketing Communications
    Micael Dahlén
    Marketing Communications
    € 75,55
  • Observeren en rapporteren
    Smadar Celestin-Westreich
    Observeren en rapporteren
    € 35,95
  • Wat de samenleving kan betekenen
    Gabriël van den Brink
    Wat de samenleving kan betekenen
    € 27,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Design

        Brand Design
        Ruud Boer
        /