Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
U heeft gezocht op 9789047001263. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
,

Nudge - de ultieme editie

Naar betere beslissingen over gezondheid, geluk + geluk

Paperback Nederlands 2022 9789047016212
Verkooppositie 3343Hoogste positie: 793
Nog niet verschenen, verwacht op 17‑06‑2022

Samenvatting

Eindelijk is hier dan de ultieme, geactualiseerde editie van het baanbrekende boek dat aantoont hoe mensen door een duwtje in de juiste richting betere beslissingen in hun leven kunnen – en zullen – nemen.

Nobelprijswinnaar Richard Thaler en Cass Sunstein (co-auteur van Daniel Kahneman) hebben deze klassieker van kop tot staart herschreven, zich baserend op jarenlange ervaring in het toepassen van nudging in overheid, politiek en bedrijfsleven en aangevuld met nieuw wetenschappelijk onderzoek.

Het is rijk aan voorbeelden en inzichten uit het hele spectrum van ons leven – van hoe we omgingen met covid-19 tot de klimaatcrisis en alles daartussenin – en schuwt ook een van de belangrijkste elementen van nudging niet: Maak het leuk!

Specificaties

ISBN13:9789047016212
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:384
Druk:12
Verschijningsdatum:17-6-2022
Hoofdrubriek:Non-profit
ISSN:

Over Richard Thaler

Richard Thaler is de grondlegger van de gedragseconomie. Hij won hiervoor de Nobelprijs voor de Economie 2017. Hij is voorzitter van de American Economic Association en professor aan de Graduate School of Business van de universiteit van Chicago. Samen met Cass Sunstein schreef hij de internationale bestseller 'Nudge', waarin ze de toepassing van gedragseconomie beschrijven.

Andere boeken door Richard Thaler

Over Cass Sunstein

Cass Sunstein bekleed een leerstoel aan de universiteit van Chicago op het gebied van respectievelijk gedragswetenschappen en economie, en politieke wetenschappen en jurisprudentie.

Andere boeken door Cass Sunstein

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Nudge - de ultieme editie